Mô tả công việc
Objectives
We are looking for an experienced Business Development Executive with passion in digital marketing, business development and client leadership. You will be one of the very first members of our ambitious SME team and an important piece of the puzzle to our dynamic growth team, together driving outstanding business results for Pinpoint.
Job Description
Sales Planning:
Conduct research to identify new business opportunities to achieve sales targets.
Build own sales plan and list of potential clients, including quarterly, monthly, and weekly sales plan
Sales Execution:
Manage effectively the sales process through prospect development, proposal, presentation and closing negotiations to achieve company goals.
Conduct research and build effective approach strategies for each strategic clients
Collect intelligence related to the demand, market, and competitors through daily activities to continuously upgrade the strategies and share insight to other teams within the vertical (e.g. Product teams, Account team, etc.)
Build and maintain strong relationships with clients.
BD program optimization:
Support the managers to build and upgrade sales materials (e.g. Sales script, Email templates, Communication flows, etc.)
Share constructive feedback to the managers/directors to continuously improve the BD process.
Job Requirements
Qualifications
Strong commitment to business growth with strong influencing, persuading and project management skills.
Having knowledge of website development, SEO, and e- commerce is a plus
Excellent analytical and presentation skills with sufficient business acumen & marketing sense.
Strong interpersonal, communication, persuasion, analytical and management skills
Strong client service mindset, always put the client first
Strong relationship and networking skills
Strong problem solving and research skills
Driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Minimum of 1- 2 years of successful sales experience in professional B2B environments, preferred experience in the digital marketing agency field and working experience with SMEs clients.
Willing to learn and challenge yourself to step out of your comfort zone
Core value
Extreme ownership: Extreme Ownership is the practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
Innovation: Innovation is to drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Integrity: Integrity is to be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
People development: People development is to attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Teamwork and fun: Teamwork and fun is the cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.
Benefits
Other staff welfare allowances
Annual health check- up and Healthcare Insurance PTI for all employees
Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Insurance as full salary (SHUI)
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02
Trong những năm qua, hàng ngàn đơn vị lớn, nhỏ trong cả nước đã rất hài lòng với những sản phẩm dịch vụ của chúng tôi, đó là niềm vui lớn nhất của Đồng Phục Hải Anh. Chúng tôi cam kết : ngoài những sản phẩm chất lượng với giá cả phù hợp, quý khách hàng sẽ còn hài lòng hơn với những tiện ích, quà tặng và chế độ chăm sóc tuyệt vời mà chỉ ở Đồng Phục Hải Anh mới có! Với phương châm phục vụ : “Nụ cười khách hàng – hạnh phúc chúng tôi “ chắc chắn các bạn sẽ hài lòng với các sản phẩm mà Đồng Phục Hải Anh mang lại.
1. SỨ MỆNH
+ Luôn nỗ lục phấn đấu để mỗi sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh đều là niềm kiêu hãnh của khách hàng.
+ Phát triển bền vũng với lợi ích cao nhất cho khách hàng và Đồng Phục Hải Anh.
2. GIÁ TRỊ
+ Nhân lực là tài sản của Đồng Phục Hải Anh. Đoàn kết công hiến là giá trị nhân bản của chúng tôi.
+ Sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh là kết quả của sự sáng tạo, sự nỗ lục, cống hiến của Đồng Phục Hải Anh.
+ Lợi nhuận là thước đo sự hoàn hảo đối với sản phẩm là sự đánh giá của khách hàng cho những nỗ lục của chúng tôi.
3. TIÊU CHÍ
+ Chất lượng là sự sống còn: Không ngùng phấn đấu để vươn tới sự hoàn thiện đáp ứng kì vọng của khách hàng về sản phẩm mang thương hiệu Đồng Phục Hải Anh.
+ Đoàn kết tạo sức mạnh: Chúng tôi làm việc với lòng tin cậy và sự tôn trọng lẫn nhau, coi trọng sự da dạng của tùng cá nhân và bản sắc từng địa phương.
+ Hợp tác cùng tồn tại: Chúng tôi quan niệm cần phải duy trì mối quan hệ các bên cùng có lợi, cùng phát triển đối với các bạn hàng cung cấp, các doanh nghiệp khác. Có mối quan hệ thân thiện nhất để dành được sủ ủng hộ của các cơ quan ban ngành.
+ Liên khiết, trung thục và cầu tiến: Là cách ứng xử có văn hóa có trách nhiệm đối với bản thân mỗi cá nhân và công ty, là then chốt để cùng tồn tại và phát triển.