Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job description
The HR Manager will provide comprehensive oversight of all areas of HRM, including recruitment, learning & development, compensation & benefits, and employee relations for its school’s system (CISS) and business units. HR Manager will report directly to the MD, perform a full range of duties, including but not limited to:
HR strategy and planning:
- Develop and implement HR strategies and initiatives that support the company's mission, vision, and strategic goals.
- Partner with senior leadership to identify HR priorities and align HR strategies with business objectives.
- Lead workforce planning efforts to anticipate and address staffing needs and talent gaps.
Performance Management and Development:
- Establish performance management processes to set clear expectations, provide feedback, and evaluate employee performance.
- Provide coaching and support to managers on performance management best practices and techniques.
- Identify opportunities for employee development and career advancement through training, mentoring, and succession planning initiatives.
Talent Acquisition and Management:
- Oversee the recruitment and selection process to attract and hire qualified candidates for key roles in the organization.
- Develop employer branding initiatives to position the company as an employer of choice in the securities industry.
- Implement effective onboarding programs to ensure new employees are integrated seamlessly into the organization.
Compensation and Benefits Administration:
- Design and administer competitive compensation and benefits programs to attract and retain top talent.
- Conduct regular benchmarking studies to ensure the company's compensation and benefits packages remain competitive in the market.
- Ensure compliance with relevant laws and regulations governing compensation and benefits.
Employee Relations and Engagement:
- Foster a positive work environment and company culture that promotes employee engagement and productivity.
- Handle employee relations issues and grievances in a fair and consistent manner, ensuring compliance with company policies and legal requirements.
- Develop and implement employee recognition programs to reward and motivate high performers.
HR Compliance and Risk Management:
- Stay abreast of changes in employment laws and regulations and ensure company policies and practices are compliant.
- Develop and implement HR policies and procedures to mitigate legal and regulatory risks.
- Conduct audits and assessments to monitor HR compliance and identify areas for improvement
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s or higher degree in HRM, Business Administration or relevant to the HRM field.
- At least 7-10 years’ experience in international HRM, relevant position of HR Director for K-12 education would be an advantage
- Proven experience in HR leadership roles within the industry relating to education and training or service industry
- In-depth knowledge of HR principles, practices, and employment laws.
- Strong leadership and management skills, with the ability to inspire and motivate a team.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships at all levels of the organization.
- Strategic thinker with the ability to translate business objectives into HR initiatives.
- Analytical mindset with the ability to use data and metrics to drive decision-making.
- Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities effectively.
- Strong verbal and written communication in both Vietnamese and English
- Superior interpersonal and coaching skills including patience and ability to work well with staff at all levels.
- Hands on experience in administering a major HR software system e.g. HRIS, ERP, SAP etc.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Gia Nguyễn A.P.T (Gia Nguyễn Ads.) được thành lập từ năm 2003 và chính thức mở rộng vào năm 2009. Với hơn 10 năm kinh nghiệm trong việc sản xuất các sản phẩm POSM, thiết bị quảng cáo, lắp đặt – thực hiện các chương trình event, và in ấn kỹ thuật số. Chúng tôi tạo ra một môi trường làm việc với một tâm huyết rằng tất cả các bạn tham gia làm việc cùng tập thể Gia Nguyễn – cho dù với tư cách là một thành viên công ty hay một đối tác kinh doanh, đều có thể cảm nhận được sự tận tuỵ và nỗ lực phấn đấu của từng thành viên trong tập thể Gia Nguyễn theo phương châm hoạt động “ CHẤT LƯỢNG – TẬN TÂM – CHUYÊN NGHIỆP” Chúng tôi luôn tin tưởng rằng việc phấn đấu để trở thành một Công ty cung cấp Dịch vụ quảng cáo, sản xuất và In ấn KTS chuyên nghiệp luôn là nhiệm vụ hàng đầu và cũng là kim chỉ nam trong các công tác tổ chức của công ty để ngày càng hoàn thiện, phát triển bộ máy hoạt động hiệu quả hơn nữa, và cũng nhằm mục đích cung cấp cho Khách hàng dịch vụ tốt nhất của mình. Với mong muốn đó, từng thành viên của chúng tôi – từ Ban Giám Đốc cho đến đội ngũ nhân viên và các cộng sự luôn đề cao tinh thần làm việc với sự phục vụ hết mình vì Khách hàng – Và Chúng tôi luôn mong muốn Khách hàng sẽ cảm thấy hài lòng với những công việc thực tế mà Tập thể Gia Nguyễn đã và đang làm với tư cách là một đối tác tin cậy, bền vững. Giá trị cốt lõi của Gia Nguyễn Ads.: . Thực hiện nghiêm túc các cam kết với Khách hàng . Sự hài lòng của Khách hàng là thước đo Thành Công của Chúng tôi . Nền tảng hoạt động dựa trên sự kết hợp năng lực cá nhân với năng lực tập thể Xin chân thành gởi lời cảm ơn sâu sắc đến tất cả Quý Khách hàng, Quý vị Đối tác và toàn thể các bạn thành viên gia đình Gia Nguyễn đã luôn quan tâm và giúp đỡ, hỗ trợ công ty trong mọi hoạt động. Sự hỗ trợ quý giá của các bạn luôn là động lực và niềm tin để Gia Nguyễn vững vàng hướng đến sự phát triển tốt ngày càng tốt hơn