RV GROUP VIỆT NAM

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại RV GROUP VIỆT NAM

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm RV GROUP VIỆT NAM

Cập nhật 22/08/2025 01:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH RV GROUP VIỆT NAM
Senior Product Manager
RV GROUP VIỆT NAM
273 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2023
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Product management

  • Play a strategic role in ensuring range and product in relevant therapeutic area meets market trends and requirements.
  • Monitor the brands proactive approach towards the hospitals (Private & Government).
  • To lead in new product launches.
  • Optimize pricing based on market price dynamics; manage product life cycle in view of initiatives for new indications, extensions, modifications and other life cycle strategies.
  • Ensure that marketing strategies and tactical activities are developed and implemented to improve market performance.
  • Facilitate implementation of market intelligence strategies; gather, validate and analyze competitive market information; set parameters and direct execution of market research

KOLs relationship

  • Classify HCPs and build visiting plan to deliver communication plan, marketing activities to achieve goal of assigned products.
  • Build up and maintain business relationships with target customers, pharma industry leaders.

Branding

  • Develop advertising, promotion and communication campaigns.
  • Prepare promotional materials and field force tools such as brochure, leaflet, banner, stand, gimmicks, communication plan for assigned products and provide to relevant KOLs, HCPs.
  • Coordinate to other departments as well as Regional marketing department to conduct and implement approved marketing plan.
  • Oversee and evaluate the implementation of marketing programs/strategy to support brand and field force objectives.

Market research

  • Design/conduct market research projects.
  • Analyze sales, customer, market data, consumer insight to define strategic objectives, right segmentation, targeting, positioning for the brands in charge

Planning activities

  • Work with X-functional team to build up integrated brand plan of assigned product portfolio that defines the relevant market environment and strategic marketing direction; manage the approved marketing budget to achieve the objective.
  • Coordinate to Field Force Department to prepare monthly, quarterly & yearly sales forecast of the assigned brands and implement the various marketing activities to drive attainment the sales target within approved marketing budget.
  • Budget control - on going analysis and follow up of marketing budget of the assigned products.

Others

  • Regularly review and update on new laws, circulars, compliance requirement regarding to healthcare alliance.
  • Cooperate with other departments (Government Affairs, Regular Affairs, and Field Force,….) and play the strategic role for listing as well as hospital tender and centralize tender approach.
  • Cooperate with MA, Commercial Excellence to plan and implement training program to keep up date on product information as well as new developments regarding the company or competitor products to field force.
  • Cooperate to Regional Marketing team to plan/strategy/implement regional marketing project.
  • Other ad hoc work from Chief Representative Office.
  • The job description may be reasonably modified as necessary to meet the needs of the business.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor of degree in Marketing/ Science or relevant fields.
  • Pharmacy Science degree would be an advantage.
  • At least 3 years experience in product management/marketing with Global Pharmaceutical Company.
  • Having a good understanding of Vietnam Pharma Business, government hospitals tender process, MOH healthcare insurance system.
  • Fluent spoken and written in English as well as Vietnamese.
  • Ability to work independently under high pressure.
  • Good communication skills, negotiation and presentation skills, persuasive skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH RV GROUP VIỆT NAM
RV GROUP VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 94 – 96, Đường Nguyễn Văn Kỉnh, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Tp. Thủ Đức

CÔNG TY TNHH RV GROUP VIỆT NAM là công ty Dược phẩm đa quốc gia, có mặt tại các nước ở Đông Nam Á (ASEAN) và tại Cộng đồng các Quốc gia Độc lập (CIS), với trụ sở chính tại Singapore. Chúng tôi có hơn 2000 nhân viên tại 12 văn phòng ở 7 nước tại Ấn Độ, Myanmar, Kazakhstan, Uzbekistan và Việt Nam,...
Tại RV Group, chúng tôi luôn cố gắng nâng cao chất lượng cuộc sống cho các bệnh nhân bằng cách cung cấp các sản phẩm thuốc chất lượng cao với giá cả phải chăng.


Những nghề phổ biến tại RV GROUP VIỆT NAM

Bạn làm việc tại RV GROUP VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RV GROUP VIỆT NAM

RV GROUP VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo