• Responsible for monitoring and ensuring the effectiveness and efficiency of:
- Risk management, internal control, compliance with laws, internal regulations and activities that directly/indirectly affect the special supervision
- Activities of departments under inspection/control functions
- Monitoring plans
• Support the Director to review the implementation of the special supervision department in ensuring compliance with the plan approved by the competent authority and ensuring policies, standards, and the methodology of the special supervisor is implemented.
• Develop and implement programs and action plans to promote a strong Compliance Culture at the units assigned to supervise, contribute and support the implementation of organizational goals.
• Act as the lead in Compliance Management of assigned operations and subjects of supervision.
• Responsible for supervising the development of compliance obligations at the units assigned for supervision.
• Periodically summarize and report to the Board of Directors and Director of Corporate Assurance on the status, trends and compliance status of units in the Corporate Assurance segment and develop actions plans to prevent and reduce risks.
• Periodically report to the HOD and management on the compliance status of the special supervision segment and propose action plans to prevent and mitigate compliance risks
• Monitor and report the results of handling violations according to the decisions and conclusion of competent authorities and implement;
• Responsible for providing comments on the documents related to compliance and special supervision activities specific for each segment
Công ty TNHH Sambu Vina Sports thành lập năm 1976 tại Hàn Quốc. Bắt đầu hoạt động tại TPHCM năm 1994, với 2500 công nhân viên, doanh số hàng năm là 30 triệu USD.
Sambu đã tạo dựng được danh tiếng về túi xách và ba lô chất lượng cao cho nhiều thị trường.
- Lấy khách hàng làm trung tâm: Tập trung vào việc đáp ứng hoặc vượt quá sự mong đợi của khách hàng.
- Cải tiến liên tục: Khuyến khích nhân viên học hỏi và phát triển, đồng thời luôn tìm cách làm mọi việc tốt hơn.
- Chất lượng: Cung cấp sản phẩm và dịch vụ có chất lượng cao nhất và cung cấp dịch vụ khách hàng hoàn hảo.