Việc làm In Ấn Thịnh Hưng Phát

Cập nhật 03/02/2024 23:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ In Ấn Thịnh Hưng Phát
Temporary Accountant - Account receivable & Sales (8 months)
In Ấn Thịnh Hưng Phát
10 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/01/2025
Hình thức: PART_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
The Financial Administrator is accountable for performing a variety of routine and some non-routine administrative / accounting functions in accordance with the established standard procedures in general accounting, accounts payable, accounts receivable, credit and collection, master data management, payroll or another related financial area, in order to ensure adequate and reliable accounting of finance related transactions.

He / she assists more senior Administrators / Financial Managers as required. At a more senior level, the Financial Administrator is responsible for overseeing daily ledger entries and performing checks and balances to ensure proper accounting of finance transactions in all domains.

Depending on the size and structure of the Financial department / function, the role of a Financial Administrator may focus on one area (Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, etc.), or have a wider focus, combining activities in more areas.

The level of the Financial Administrator is defined by the required Know-How and the complexity of the tasks. At a more senior level (IV and V) the Financial Administrator may also act as Team Leader for more junior levels and for Administrative Assistants.

Job Description:

Key Responsibilities

  • Accounts Receivable
  • Set up selling price and discount
  • Release CO daily
  • Process AR collection daily
  • Calculate Bad debts provision
  • Clear AR forVAT invoices for donated goods
  • Clear AR for raw material for sample or research
  • Booking for Rebate accrual & Rebate Confirm
  • Check LC doc export, check BG, and contract
  • Approve new customer code on CRM
  • Reporting and others
  • AR Aging report weekly/monthly
  • Report of % overdue & % bad debt
  • Send customer statements of accounts monthly
  • Reconcile Trial Balance To The General Ledger for accounts in charge
  • Sales reconciliation & sales related reporting
  • VAT output reconciliation (jointly with Tax function)
  • Back up AR for release CO/ report Aging
  • Other Ad-hoc or relevant tasks as assigned

Competencies (Academic Qualifications, Experiences & Personal Attributes)

  • Recognized qualifications in Accounting/Finance/Banking with Bachelor's degree or college equivalent qualification (Cao Dang).
  • Have experiences in accounting is an advantage
  • Technology savvy with experience in ERP System. ERP of M3 is an advance.
  • English skills: can communicate in English with basic level
  • Computer skills: Excel skills.
  • Self-starter and good team player with professional behavior

Remuneration : Competitive

Location: Ho Chi Minh

Our organisation:

Nutreco is a global leader in animal nutrition and fish feed. Our advanced nutritional solutions are at the origin of food for millions of consumers worldwide. Quality, innovation and sustainability are guiding principles, embedded in the Nutreco culture from research and raw material procurement to products and services for agriculture and aquaculture. Experience across 100 years brings Nutreco a rich heritage of knowledge and experience for building its future.

Equal Opportunity Employer:

Nutreco is an equal opportunity employer; applicants are considered for all roles without regard to race, color, religious creed, sex, national origin, citizenship status, age, physical or mental disability, sexual orientation, marital, parental, military status or any other status protected by applicable local law. Please advise us at any point during the recruitment and selection process if you require accommodation. Nutreco is committed to compliance with all applicable legislation, including providing accommodation for applicants with disabilities.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ In Ấn Thịnh Hưng Phát
In Ấn Thịnh Hưng Phát Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
30/5 Đặng Đức Thuật, khu phố 6
Công ty TNHH SX TM DV IN ẤN THỊNH HƯNG PHÁT là địa chỉ đúng để đáp ứng mọi nhu cầu của bạn.
In Ấn Vở Học Sinh Độc Quyền:
Chúng tôi tự hào là đơn vị chuyên nghiệp trong việc nhận in vở học sinh độc quyền theo yêu cầu. Chất lượng in ấn của chúng tôi không chỉ đảm bảo sự rõ nét mà còn tập trung vào việc thể hiện sự sáng tạo và độc đáo của từng sản phẩm. Chúng tôi cam kết tạo ra những vở học sinh độc quyền, phản ánh chất lượng giáo dục và sự sáng tạo trong quá trình học tập.
 Đa Dạng Loại Bao Bì:
Kraft: Chất liệu kraft tự nhiên, với độ bền cao và tính thân thiện với môi trường, là lựa chọn hoàn hảo cho bao bì đẹp và bền.
 Giấy gói/nhét giày: Chúng tôi cung cấp giấy gói giày với đa dạng màu sắc và chất liệu, phù hợp để đóng gói các sản phẩm giày dép chất lượng.
Giấy Duplex/Bìa lưng: Sự chắc chắn và độ bền của giấy bìa lưng giúp bảo vệ sản phẩm của bạn khỏi tác động từ môi trường bên ngoài.
Hộp/ túi giấy: Với sự linh hoạt và thẩm mỹ cao, túi giấy của chúng tôi là giải pháp hoàn hảo để tạo ấn tượng mạnh mẽ với khách hàng của bạn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2023

Mission

Chất lượng hoàn hảo – Giá cả cạnh tranh – Giao hàng nhanh chóng – Hài long khách hàng.

Bạn làm việc tại In Ấn Thịnh Hưng Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In Ấn Thịnh Hưng Phát

In Ấn Thịnh Hưng Phát

Click để đánh giá