Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
K-DECOR là nơi dành cho các Kiến trúc sư, các Nhà thiết kế, các Kỹ sư thể hiện chuyên môn và tài năng của mình trong tất cả các khâu từ sáng tạo, thiết kế concept, thiết kế chi tiết, triển khai thi công và hoàn thiện các công trình Kiến trúc và Nội thất.
Được thành lập năm 2017 với hoài bão giúp các hộ kinh doanh sản phẩm truyền thống, làng nghề Việt Nam tạo thương hiệu riêng và phát triển ra cộng đồng người Việt trên toàn thế giới. Những cổ đông sáng lập K-DECOR là những chuyên gia từng là những lãnh đạo ưu tú, tốt nghiệp các trường nổi tiếng trong và ngoài nước, cũng như làm việc trên nhiều lĩnh vực tại các công ty và tập đoàn lớn. Tâm lý chung muốn bảo mật bí quyết gia truyền của các hộ kinh doanh truyền thống đã làm K-DECOR quyết định thay đổi định hướng kinh doanh. Với lợi thế am hiểu sâu rộng thị trường trong nước và thế giới, K-DECOR quyết định đi theo hướng đa ngành nghề phù hợp với sở trường của từng sáng lập viên.