Savyu Vietnam Limited ★ 2.7

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Thương mại điện tử
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Savyu Vietnam Limited

Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán

Việc làm Savyu Vietnam Limited

Cập nhật 05/08/2024 11:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
HR Officer
Savyu Vietnam Limited 2.7★
3 đánh giá 9 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Brief summary of job profile:

The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:

  • Recruitment & Training
  • Employee Relations
  • Employee engagement/ staff events & activities.

Key Accountabilities:

1) Recruitment and Training

  • Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:

– Drafting and posting job vacancies on various platforms.

– Sourcing candidates.

– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.

– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.

  • Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
  • Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
  • Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.

2) Performance Management Implementation

  • Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
  • Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
  • Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.

3) Employee Relations

  • Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
  • Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
  • Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
  • Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.

4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities

  • Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
  • Collect and analyze employee feedback to propose improvement.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.

Work Experience

  • 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.  

Knowledge of

  • Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
  • Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.

Skills (Ability to)

  • Service mindset.
  • Good communication.
  • Proactive and responsibility.
  • Well-organized and problem-solving abilities.
  • Able to work accurately with attention to details.
  • Ability to communicate in English is a plus.
  • Able to build and maintain professional relationship.

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Savyu Vietnam Limited Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 6 Đường Võ Văn Kiệt, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.


Review Savyu Vietnam Limited

2.7
3 review

13/12/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công ty có cha CEO tối ngày soi mói nhân viên, thích ép việc (rv)

13/12/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

CEO bên này không có năng lực quản trị và điều hành, làm việc vô cùng cảm tính (rv)

13/12/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Sếp tốt, managers tốt, tâm lý, biết lắng nghe, luôn tạo giải pháp và tin tưởng nhân viên (rv)

Những nghề phổ biến tại Savyu Vietnam Limited

Bạn làm việc tại Savyu Vietnam Limited? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Savyu Vietnam Limited

Savyu Vietnam Limited

Click để đánh giá