Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Seal Commerce - Là công ty Công Nghệ phát triển sản phẩm E-commerce trên thị trường quốc tế.
Song hành cùng tầm nhìn tạo nên cuộc sống tốt đẹp hơn với E-commerce, đồng thời ghi tên mình trên bản đồ những Công ty E-commerce dẫn đầu với các sản phẩm vượt qua mọi giới hạn tác động đến mọi người dùng trên toàn thế giới
Thành lập từ 2017, hiện Seal Commerce đã bước đầu gặt hái được những thành tựu đáng ghi nhận từ 2 sản phẩm cốt lõi là GemPages & EcomSolid
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Với mong muốn giúp Users có thể xây dựng các cửa hàng trực tuyến tuyệt vời, Seal Commerce mang tới giải pháp nâng tầm những trải nghiệm và dịch vụ hỗ trợ khách hàng chuyên nghiệp từ chính gian hàng của Users.
Review CÔNG TY TNHH SEAL COMMERCE
Môi trường trẻ, thoải mái, linh hoạt, supportive, ko toxic (RV)
Môi trường khá thoải mái và cởi mở. Áp lực công việc không cao (RV)
mới ra trường vào học ok, có chuyên môn rồi thì né. (RV)