Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Tập đoàn SHARP là một tập đoàn sản xuất điện tử của Nhật Bản, thành lập năm 1912. Trụ sở chính đặt tại Osaka Nhật Bản.
Thương hiệu Sharp nổi tiếng thế giới với các sản phẩm và giải pháp rất độc đáo. Mục tiêu của chúng tôi là tạo được sự cân bằng giữa thời gian dành cho công việc và cho cuộc sống riêng nhờ vào các sản phẩm có thể hỗ trợ cuộc sống con người trong công việc, ở nhà hay bất kì nơi đâu. Dòng sản phẩm điện tử gia dụng của Sharp có thể giúp bạn hưởng thụ cuộc sống tốt hơn, sống thoải mái hơn và mở ra những triển vọng mới.
Sự thịnh vượng của chính thương hiệu Sharp trong tương lai gắn liền với sự thịnh vượng của khách hàng, đại lí bán hàng và các cổ đông… thực sự, tất cả đều thuộc về đại gia đình Sharp. Thương hiệu Sharp không đơn thuần quan tâm đến mục tiêu mở rộng doanh số. Điều thương hiệu Sharp thực sự chú trọng là làm sao sử dụng các công nghệ mới và độc đáo để góp phần xầy dựng văn hóa và cuộc sống tốt đẹp cho mọi người trên khắp thế giới.
Công Ty TNHH Sharp Manufacturing Việt Nam (SMV) chính thức hoạt động vào tháng 5/2020 tọa lạc tại số 3, đường số 16 VSIP II-A, Tân Uyên, tỉnh Bình Dương. Nhà máy chuyên sản xuất các dòng sản phẩm điện tử gia dụng hàng đầu thế giới. Các sản phẩm chính tại SMV bao gồm: Máy lọc không khí, màn hình LCD dùng cho ô tô, module
camera...
Công ty chúng tôi mong muốn được mở rộng nguồn nhân lực trẻ, năng động và sáng tạo cho công ty đồng thời tạo cơ hội học tập và trải nghiệm trong môi trường làm việc chuyên nghiệp, đa quốc gia cho các bạn sinh viên mới ra trường. Chúng tôi luôn mang đến cho toàn thể nhân viên những chế độ phúc lợi và môi trường làm việc tốt nhất
Review Sharp Manufacturing Việt Nam
Thu nhập ổn định trong thời lạm phát cũng ok (GG)
CEO không công bằng trong công việc (Indeed)
CEO không công bằng trong công việc (Indeed)