Mô tả công việc
Position Title: Sales Representative - Key Account Planning
Function: Commercial - InHome
Location: Ho Chi Minh City
Contract Type: under 3rd contract
Direct Reports to: Area Sales Manager - Account Planning, InHome
Main characteristics: (Challenges)
- Growth
- Planning
- Development and relationship management
Key dimensions:
- Sales Volume/value
- Customer numbers
- Cost spending & promotion planning
Key contacts:
- Trade Marketing, PPM/RTM, MKT
- Distributor, Agency
A. KEY ACCOUNTABILITIES
Functional duties (together with line manager):
Account management:
- Key contact with assigned accounts for both internal & external stakeholders
- Plan & execute trade promotion & sales activities to achieve sales target
- Work with Trade Marketing, Operation & Marketing team to ensure each campaign happen as guidelines
- Build, develop & maintain customer relationships with key accounts
Others
- Tracking
- Provide administrative support/ report to key account team
Yêu cầu công việc
- College/Bachelor Degree.
- 2+ years’ experience in sales, experience in B2B or beer market is a plus.
- Advanced computer software proficiency (Words, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet).
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- Have focused, detailed and disciplined approach to tasks .
- Ability to prioritize and strong organization skills.
- Ability to work in collaboration with multiple stakeholders (Internal & External).
- Ability to work and drive positive results in a fast-paced, team environment.
- Strong numerical, verbal and technical skill base - particularly negotiation & selling.
- Self-motivated.
- Disciplined & integrity.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
Công ty TNHH Sơn Alex Việt Nam được thành lập năm 1999 với hơn 23 năm tồn tại và phát triển ngành sản xuất sơn trang trí tại Việt Nam, Sơn Alex đã và đang là thương hiệu uy tín, chất lượng và an toàn đối với người tiêu dùng Việt Nam. Sơn Alex hiện là một trong Công ty thuộc top đầu về ngành sản xuất sơn trang trí và có thị phần lớn nhất miền Bắc, miền Trung, dần chiếm vị thế lớn tại thị trường miền Nam với sự tăng trưởng doanh thu trên 30% hàng năm, cùng với hơn 1000 đại lý trải khắp các tỉnh thành Việt Nam.