Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Senior Officer - Sales Support, Agricultural Solutions
NHỰA CHÂU HƯNG
1 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
23/11/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 11, Tòa nhà Saigon Trade Center, Số 37, Đường Tôn Đức T Phường Bến Nghé Quận 1 TP Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
OBJECTIVES OF THE POSITIONProvide sales support services internally and externally for Sales Team to achieve Business sales target as set by Regional team and country.MAIN AREAS OF RESPONSIBILITIES AND KEY ACTIVITIESSales Support Operations- Update and distribute price list to Sales Supervisors/ Managers as well as customers.- Generate and send quotation to customer.- Attend to customer enquiries on product information, product application, pricing, etc.- Act as first customer contact person to handle customer inquiries.- Maintain price in SAP system to generate orders.- Prepare and follow up contract liquidation with customers. - Calculate seasonal, yearly, ad-hoc rebate scheme.- Work with AP Supply Chain for stock allocation and tracking to meet order demand.- Coordinate with Customer Services and Sales Team, Customers on delivery, order release, order combination.- Handle all customer complaints and raise NCM if needed.- Support sales events, meeting, conferences.Customer Management - Check customers credit status and timely update to responsible colleagues for actions.- Work with Credit team in finalizing annual credit limit assigned to the customers.- Submit and follow credit application for new customers and revised credit limit application when required. - Collect data from Sales team and assist in preparing monthly reports of relevant products.- Analyze historical seasonal sales data and recommend to LBM/Supply Chain for import and production plan. - Track the awarded incentive of key customers (based on volume, products), recommend and coordinate to organize. incentive trip for key customers.- Master Data management: + Submit relevant form or document to create new customer record in system. + Collect and maintain customer data, including key farmer contacts, retailers and dealers.- Visit key customers regularly every quarter to build networking and relationship.
Yêu cầu công việc
- University degree, Business Administration/ Finance/ Agriculture.- Minimum three-year relevant experiences with sales support and customer services experience, able to work under pressure and multi contact.- Knowledge on Agrochemical industry/ market/ products will be advantage.- Good command in English is an advantage and MS. Office/ Excel is a must. - Competencies required: Demonstrate Customer Focus, Communicate Effectively, Collaborate for Achievement.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
NHỰA CHÂU HƯNG
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tỉnh Lộ 835B, Phú Thành, Phước Lý, Cần Giuộc, LA
Thành lập năm 2009, Công ty TNHH SX TM DV XNK Nhựa Châu Hưng chuyên về lĩnh vực sản xuất nhựa gia dụng, sản phẩm mang thương hiệu “Nhựa Châu Hưng” đã quen với người tiêu dùng cả nước. Bên cạnh đó, công ty còn tham gia sản xuất gia công.
Hiện nay Công Ty Nhựa Châu Hưng có khả năng cung cấp cho khách hàng một giải pháp toàn diện thông qua quy trình từ khâu thiết kế, làm khuôn và ra mẫu cho các sản phẩm nhựa với công nghệ ép hoặc thổi, với tem dán nhiệt đẹp mắt
Những nghề phổ biến tại NHỰA CHÂU HƯNG
Bạn làm việc tại NHỰA CHÂU HƯNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
NHỰA CHÂU HƯNG
Click để đánh giá