Mô tả công việc
- Develop and implement effective SEOstrategies to improve organic search rankings and drive traffic to our websites.
- Manage and optimize digital advertising activities on platforms like Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, ensuring alignment with business objectives.
- Collaborate with internal teams, including theSales Teamand CEO, to understand product offerings, analyze market trends, and identify gaps for brand positioning.
- Conduct regular analysis of competitorstrategies and adjust marketing efforts accordingly.
- Monitor, report, and evaluate the performance of digital marketing channels using KPIsto ensure continuous optimization and maximum ROI.
- Stay updated on industry trends and adjust marketing tactics to remain competitive in the market.
- Plan and organize internal trainingsessions for employee branding and knowledge sharing.
Yêu cầu công việc
- At least 2 yearsof experience in Digital Marketingwith a strong background in SEOand SEM.
- Proven track record with Google Marketing Platforms(Google Ads, Google Analytics, etc.) and Facebook Marketing.
- Experience working in a software outsourcingor IT company is highly preferred.
- Strong understanding of digital marketing tools, strategies, and tactics to drive performance-based results.
- Excellent communication skillsand the ability to work cross-functionally with different teams.
- Ability towork independently and proactively, creative.
- Proficiency in Englishfor internal and external communication.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with 13th-month bonus and project commissions.
- Performance-based bonuses and profit-sharing opportunities.
- Wedding/Newborn 10,000,000/ time
- Premium Health Care Package for all employee
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high-definition screens for working
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
- Values are driven, an international working environment, and agile culture Bottom of Form
Công ty TNHH SX&TM Đại Việt Hương (VIETCOS) tiền thân là Viet Huong Cosmetic được sáng lập bởi một nhóm kỹ sư hoá và bác sỹ y khoa công tác tại Đại học Cần Thơ cách đây hơn 15 năm với những thương hiệu nổi tiếng đã đi sâu vào lòng người tiêu dùng Việt là Biona và E100.
Khởi đầu là những sản phẩm chăm sóc da thông thường có hay không có phối hợp với chất chống nắng, sản phẩm làm trắng da và sản phẩm trị mụn.
Với ưu thế làm việc ở trường đại học nên nhóm kỹ sư, bác sỹ này thường có cơ hội đi tu nghiệp ở nước ngoài và tiếp cận các phòng thí nghiệm lớn của thế giới. Họ đã chọn lọc và đúc kết vận dụng những công thức khoa học tiên tiến để cải tiến ứng dụng những sản phẩm đã có và phát triển thêm những sản phẩm mới.
Sau một quá trình dài hình thành và phát triển, người tiêu dùng ngày càng tín nhiệm và yêu mến các thương hiệu E100, Dermyl, Ramus, Clony…và chính điều này đã cho chúng tôi sức mạnh tinh thần tuyệt vời để có thể lớn mạnh và có được những thành tựu như hôm nay.
Tháng 4/2007 vừa qua công ty chúng tôi đã đầu tư xây dựng Nhà máy mới sản xuất hoá mỹ phẩm ở Vĩnh Long trị giá 5 triệu USD với quy mô công suất toàn nhà máy ước tính từ 6 ngàn-14 ngàn tấn/năm.
Với những dây chuyền hiện đại sản xuất các sản phẩm chăm sóc cơ thể (bao gồm dầu gội, sữa tắm, kem dưỡng da) và chăm sóc gia đình đạt chuẩn cGMP (cosmetics Good Manufacturing Pratices: Thực hành sản xuất tốt mỹ phẩm). Dự kiến nhà máy sẽ hoàn thành và bắt đầu đi vào hoạt động từ đầu năm 2009 tạo thêm 500 việc làm cho người lao động.
Chúng tôi xin bày tỏ lòng biết ơn sâu sắc sự ủng hộ và tín nhiệm của khách hàng đối với các sản phẩm của công ty chúng tôi. Ban Giám đốc cùng toàn thể cán bộ nhân viên Công ty cam kết theo đuổi chính sách chất lượng, tôn trọng các nguyên tắc đạo đức và củng cố các giá trị mà công ty chúng tôi đã đặt ra và theo đuổi trong suốt hơn 15 năm qua.