- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Công ty TNHH SX&TM Đại Việt Hương (VIETCOS) tiền thân là Viet Huong Cosmetic được sáng lập bởi một nhóm kỹ sư hoá và bác sỹ y khoa công tác tại Đại học Cần Thơ cách đây hơn 15 năm với những thương hiệu nổi tiếng đã đi sâu vào lòng người tiêu dùng Việt là Biona và E100.
Khởi đầu là những sản phẩm chăm sóc da thông thường có hay không có phối hợp với chất chống nắng, sản phẩm làm trắng da và sản phẩm trị mụn.
Với ưu thế làm việc ở trường đại học nên nhóm kỹ sư, bác sỹ này thường có cơ hội đi tu nghiệp ở nước ngoài và tiếp cận các phòng thí nghiệm lớn của thế giới. Họ đã chọn lọc và đúc kết vận dụng những công thức khoa học tiên tiến để cải tiến ứng dụng những sản phẩm đã có và phát triển thêm những sản phẩm mới.
Sau một quá trình dài hình thành và phát triển, người tiêu dùng ngày càng tín nhiệm và yêu mến các thương hiệu E100, Dermyl, Ramus, Clony…và chính điều này đã cho chúng tôi sức mạnh tinh thần tuyệt vời để có thể lớn mạnh và có được những thành tựu như hôm nay.
Tháng 4/2007 vừa qua công ty chúng tôi đã đầu tư xây dựng Nhà máy mới sản xuất hoá mỹ phẩm ở Vĩnh Long trị giá 5 triệu USD với quy mô công suất toàn nhà máy ước tính từ 6 ngàn-14 ngàn tấn/năm.
Với những dây chuyền hiện đại sản xuất các sản phẩm chăm sóc cơ thể (bao gồm dầu gội, sữa tắm, kem dưỡng da) và chăm sóc gia đình đạt chuẩn cGMP (cosmetics Good Manufacturing Pratices: Thực hành sản xuất tốt mỹ phẩm). Dự kiến nhà máy sẽ hoàn thành và bắt đầu đi vào hoạt động từ đầu năm 2009 tạo thêm 500 việc làm cho người lao động.
Chúng tôi xin bày tỏ lòng biết ơn sâu sắc sự ủng hộ và tín nhiệm của khách hàng đối với các sản phẩm của công ty chúng tôi. Ban Giám đốc cùng toàn thể cán bộ nhân viên Công ty cam kết theo đuổi chính sách chất lượng, tôn trọng các nguyên tắc đạo đức và củng cố các giá trị mà công ty chúng tôi đã đặt ra và theo đuổi trong suốt hơn 15 năm qua.