THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM

Cập nhật 10/12/2024 16:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM
Customer Success Specialist (Bpo/Outsourcing)
THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM
33 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 21/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Client Support and Relationship Management
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Revenue and Service Opportunities
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Service Level Agreement (SLA) Adherence
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Team Collaboration and Reporting
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Skills:
Basic to intermediate understanding of BPO/Outsourcing operations and service delivery.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to support revenue generation activities.
Familiarity with data analysis tools and processes for assessing service metrics.
Experience:
2-3 years in customer success, account management, or related roles within the BPO/Outsourcing sector.
Demonstrated experience in managing client needs and supporting retention initiatives.
Education:
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field preferred.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM
THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 591 Điện Biên Phủ, Phường 01, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Hệ thống phòng khám chuyên khoa thẩm mỹ Cao Kim tự hào là thương hiệu làm đẹp uy tín số 1 Việt Nam

Bạn làm việc tại THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM

THẨM MỸ QUỐC TẾ CAO KIM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo