Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
- Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
- Lead brand research agenda:
- Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
- Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
- Build research plan based on AOP and discussion with business team
- Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
- Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
- Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
- Provide clear I&O which imply actions forward
- Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge
- Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new
Skills And Experience
- Bachelor/ Master Degree
- From 3 Years experience in Consumer Insight.
- Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
- Good analytical skills
- Passion for consumer, customer and brands
- Insight, curious & creative
Công Ty TNHH Thang Máy KPG tự hào là một trong những thương hiệu thang máy nội địa uy tín, với khả năng nâng cao sản lượng và chất lượng ngang tầm với hàng nhập khẩu. Thang máy KPG đã và đang đạt được những bước phát triển vượt bậc về chất lượng sản phẩm cũng như dịch vụ bảo hành, bảo trì.
Công Ty TNHH Thang Máy KPG được thành lập từ 2014, có trụ sở chính tại OV8.01, khu đô thị Xuân Phương, Xuân Phương, Nam Từ Liêm, Hà Nội. Là một trong những thương hiệu thang máy nội địa đã và đang được kỳ vọng có thể nâng cao sản lượng, chất lượng tương đương với hàng nhập khẩu. Với mong muốn trở thành đơn vị hàng đầu về thang máy nội địa chúng tôi đã không ngừng nỗ lực và phát triển. Qua gần 10 năm phát triển, thương hiệu thang máy KPG là một trong những công ty sản xuất có những bước phát triển vượt bậc về chất lượng sản phẩm và dịch vụ bảo hành bảo trì.