Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Travel Specialist is responsible for analyzing, scheduling, arranging, and coordinating business travel for/by associates. This includes all corporate travelers throughout all facilities. The Travel Specialist is accountable for accurate and well-planned trips that get associates and company executives where they need to be in a safe and effective manner while ensuring policy compliance.
Address travel requests and inquiries that are emailed or phoned into the Travel Department.
Counsel clients on efficient routes, lowest available airfares, and travel products and/or services, while maintaining excellent client relations.
Process domestic and international travel requests per the Travel department's standard procedure.
Work as a team to review and work online queues with the Global Distribution System (GDS).
Maintain own agent queues within the Global Distribution System (GDS) daily.
Assist with questions for the Company's Travel Online Booking Tool.
Ensure optimum customer service through effective use of computer systems and positive telephone techniques, including the ability to use the Internet effectively to service client needs.
Accurately prepare passports and visas for all international travelers, updating passport spreadsheet as needed.
Register international travelers with designated embassy(s) prior to departure and maintain file.
Work under pressure and effectively multi-task while maintaining professional rapport with all Ashley and Non-Ashley associates.
Maintain a favorable working relationship with co-workers in all departments to foster an environment of trust and mutual respect. Negotiate group bookings in the manner most advantageous to the company and those traveling.
Represent the Company in preparing and extending invitation letters to overseas office employees and other business professionals requesting visit Ashley facilities.
Demonstrate the Company's Core and Growth Values in the performance of all job functions.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree with related majors (Administration is prefered).
- At least 1-2 years of experience working in Administration, Travel Arrangement, Assistant or related fields.
- Fluent English (4 skills) and strongly confident in communication.
- Willing to work in the US timezone
- Good attitude, willing-to-learn.
- Hard working, carefully, detail oriented.
- Excellent assisting, organizing and time management skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Thế Giới Nha Khoa AB nêu cao sứ mệnh mang đến “Nụ cười hạnh phúc” cho hàng triệu người dân Việt. Đặt mục tiêu trở thành “Hệ thống nha khoa hiện đại bậc nhất”, chúng tôi không ngừng cải tiến nâng cao dịch vụ, liên tục cập nhật cơ sở vật chất đạt chuẩn Bộ Y tế. 100% thiết bị y tế được nhập khẩu từ Hàn Quốc. Bao gồm các loại máy như: Máy chụp CT ConBeam 3D Vatech, máy siêu âm PieZotome, máy khử trùng dụng cụ y khoa Runyes,... và nhiều máy móc hiện đại khác. Tất cả trang thiết bị đều được vệ sinh vô trùng theo đúng quy định Châu u, đảm bảo không lây nhiễm chéo trong quá trình điều trị.
Cung cấp các dịch vụ điều trị đa dạng chỉ với mức giá bình dân, từ chăm sóc chuyên sâu đến thẩm mỹ như: Trồng răng implant, nha khoa thẩm mỹ, niềng răng - chỉnh nha,...
Thế Giới Nha Khoa AB sở hữu 100% đội ngũ y bác sĩ nội bộ trực tiếp thăm khám, điều trị, nói không với bác sĩ dịch vụ.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2007
Mission
Mang đến sự tự tin, nụ cười trọn vẹn cho quý khách hàng. Cung cấp những trải nghiệm tốt nhất khi thực hiện dịch vụ t ại Thế Giới Nha Khoa AB. Nụ cười của khách hàng là niềm hạnh phúc củ a chúng tôi