• Define and list all potential customers in the assigned area to open new accounts and grow
distribution network as well as sales volume under the guideline of the manager and company
strategies.
• Achieve direct sales revenue for the defined channel (On-Trade).
• Achieve defined distribution targets by brand for the On-Trade customers.
• Achieve new products listing strategy as target distribution.
• Ensure execution/ performance/ compliance/ investment in existing contracts.
• Create proposals and negotiates new On-Premises contracts. Manage, track sales volume target, and
create sales and marketing plans for the outlets.
• Implement: contracts, events, trade deals of cycle meetings, activate the promotion target and
monthly briefing.
• Directly implement the company sales policy in terms of pricing and promotion, TAKE ORDERS and
execute promotion (DISPLAY) in line with the company requirements.
• Achieve brand sales and visibility guidelines defined by outlet segmentation and classification.
• Expand universe of outlets, and actively reviews current universe to optimize account coverage and
the On-Trade customer segment.
• Keep up to date with market trends seeks new leads to develop the channel.
• Maintains relationships with key On-Premises trade customers.
• Ensure monthly and weekly reports are completed as requested (e.g., performance tracking of
promotions/ deals, sales, routing, activities).
• Make sales forecast for your own outlets
• Tracking and following aging report as company set.
• Manage and tracking marketing contracts performance of the outlets.
• Supports reporting and reviews with brand principles for the channel.
• Maintain working relationship with key stakeholders, e.g., South On-Premises team, Regional Sales
team, Marketing team, Customer service team, accounting team and Brand Principles.
• Ad hoc required from management.• Having experiences in the spirits/ FMCG industry
• Dynamic, self motivated leader with proven track record in developing team capabilities
• Proven success in achieving business revenue and brand objectives
• Good communication and negotiation with customers in different levels
• Excellent relationship and networking skills
• Flexible working time, be able to visit outlets at night, and travel when required
• Good planning, team-work skills
• Positive attitude with customers
• Quick actions and solution for customer requirements or problem may have
• Enthusiast, passionate and willing to learn
• Creative ideas are always welcome to the team and the companyCompetitive income with 100% salary and allowance on probation
Monthly sales incentive
Gift on special occasion
Salary review at least one times per year
Annual KPIs bonus
Annual Leave: will be 12 working days per calendar year, pro-rata for the 1st year of employment, max +7 Annual leave adding.
Good Insurance added premium healthcare insurance
Be provided with high performance laptop and screen
Công ty TNHH thiết bị Cường Anh thành lập vào năm 2014, và là đối tác và lựa chọn cho công nghệ mài chính xác, chế tạo các dụng cụ đặc biệt, phục hồi và hiệu chỉnh dụng cụ, hợp đồng sản xuất và các chương trinh hợp tác phát triển sản phẩm. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong các ngành: Hàng không, ô tô, xe máy, dầu khí, y tế, điện tử, khuôn mẫu, và các ngành công nghiệp gia công chế tạo kim loại…
Sản Phẩm:
Hiện tại, Công ty TNHH Thiết bị Cường Anh đang là đại lý chính hãng hoặc độc quyền của một số hãng của Mỹ, Đức, CH Séc sau:
- Dụng cụ cắt: YG-1; Domer-Pramet; Miller,...
- Thiết bị và dụng cụ gá kẹp: Haimer; SSK; Roehm; ...
- Dầu làm mát công nghiệp: Chemetall.
Công ty TNHH Thiết bị Cường Anh luôn mang đến cho khách hàng giải pháp gia công hiệu quả nhất cùng với mức chi phí sản xuất tốt nhất.
Các khách hàng chiến lược của chúng tôi hiện nay: Hanwha Aero Engines (nhà máy đầu tiên sản xuất động cơ hàng không tại Việt Nam) Honda, Yamaha, Muto, Showa,...
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nước ngoài
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH thiết bị Cường Anh thành lập vào năm 2014,
- Năm 2017, CAM thành lập chi nhánh TP. Hồ Chí Minh có trụ sở tại: P501, số 76 phổ Quang, P2, Q. Bình Tân, TP. Hồ Chí Minh để phục vụ tốt hơn cho các đối tác, khách hàng khu vực miền nam.
Mission
- Với slogan: “Biến mọi thứ trở nên dễ dàng hơn!”
- Chúng tôi đã và đang đóng góp cho sự thành công của khách hàng bằng sự đảm bảo về chất lượng sản phẩm tốt nhất với mức giá phù hợp nhất, chất lượng cao cùng với dịch vụ sau bán hàng chu đáo. Chúng tôi cung cấp:
- Vật tư và thiết bị công nghiệp của các hãng hàng đầu trên thế giới cho các doanh nghiệp.
- Dầu và hóa chất công nghiệp chất lượng cao phục vụ trong ngành gia công chế tạo thiết bị công nghiệp.
- Dịch vụ tư vấn về giải pháp & gia công chế tạo máy với các công nghệ tiên tiến nhất cho các doanh nghiệp.