Job scope
- Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
- Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
- Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
- Follows processes provided by the business.
- Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
- Proficient in English (4 skills)
- Available to work night shifts (rotate between 8:00 PM and 8:00 AM, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week)
- Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude
- Experience/Knowledge in IT industry skills is a must
- Customer service mindset
- Competitive salary depending on experience: starting from 20,000,000 VND GROSS
- Salary at 100% during the probationary period
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Annual Health Checkup
Công ty TNHH thiết bị Cường Anh thành lập vào năm 2014, và là đối tác và lựa chọn cho công nghệ mài chính xác, chế tạo các dụng cụ đặc biệt, phục hồi và hiệu chỉnh dụng cụ, hợp đồng sản xuất và các chương trinh hợp tác phát triển sản phẩm. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong các ngành: Hàng không, ô tô, xe máy, dầu khí, y tế, điện tử, khuôn mẫu, và các ngành công nghiệp gia công chế tạo kim loại…
Sản Phẩm:
Hiện tại, Công ty TNHH Thiết bị Cường Anh đang là đại lý chính hãng hoặc độc quyền của một số hãng của Mỹ, Đức, CH Séc sau:
- Dụng cụ cắt: YG-1; Domer-Pramet; Miller,...
- Thiết bị và dụng cụ gá kẹp: Haimer; SSK; Roehm; ...
- Dầu làm mát công nghiệp: Chemetall.
Công ty TNHH Thiết bị Cường Anh luôn mang đến cho khách hàng giải pháp gia công hiệu quả nhất cùng với mức chi phí sản xuất tốt nhất.
Các khách hàng chiến lược của chúng tôi hiện nay: Hanwha Aero Engines (nhà máy đầu tiên sản xuất động cơ hàng không tại Việt Nam) Honda, Yamaha, Muto, Showa,...
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nước ngoài
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH thiết bị Cường Anh thành lập vào năm 2014,
- Năm 2017, CAM thành lập chi nhánh TP. Hồ Chí Minh có trụ sở tại: P501, số 76 phổ Quang, P2, Q. Bình Tân, TP. Hồ Chí Minh để phục vụ tốt hơn cho các đối tác, khách hàng khu vực miền nam.
Mission
- Với slogan: “Biến mọi thứ trở nên dễ dàng hơn!”
- Chúng tôi đã và đang đóng góp cho sự thành công của khách hàng bằng sự đảm bảo về chất lượng sản phẩm tốt nhất với mức giá phù hợp nhất, chất lượng cao cùng với dịch vụ sau bán hàng chu đáo. Chúng tôi cung cấp:
- Vật tư và thiết bị công nghiệp của các hãng hàng đầu trên thế giới cho các doanh nghiệp.
- Dầu và hóa chất công nghiệp chất lượng cao phục vụ trong ngành gia công chế tạo thiết bị công nghiệp.
- Dịch vụ tư vấn về giải pháp & gia công chế tạo máy với các công nghệ tiên tiến nhất cho các doanh nghiệp.