Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Document Management:
- Prepare, store, and manage documents related to company operations.
- Ensure all documents are organized, easily accessible, and secure.
* Office IT Skills:
- Proficient use of Microsoft Office software (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Assist the manager in drafting documents, reports, and other necessary materials.
* Sales (B2B Communication):
- Build and maintain relationships with corporate clients.
- Consult and introduce the company’s products/services to corporate clients.
- Monitor and support the transaction process from initial contact to contract signing, and implement related project tasks.
* Tasks as Assigned by Superior:
- Perform tasks assigned by superiors promptly and effectively.
- Report work progress and arising issues to superiors.
- Coordinate and support work with related departments.
- NOTE:
- This is the recruitment page for Parttime/Fulltime positions at Lotte Cinema, the human resources department will receive CV information and contact you for an interview.
- LOTTE Cinema only interviews DIRECTLY AT THEATER - the position you apply for, DOES NOT interview at any other location such as home, coffee shop,...
- LOTTE Cinema only posts recruitment information on page: Lotte Cinema Careers and official recruitment websites (Vietnamworks, Careerbuilder, CareerLink, Ybox,...). DO NOT recruit through any brokers/intermediaries.
Yêu Cầu Công Việc
* Education: Graduation from college or university in Business Administration, Economics, or related fields.
* Language Skills: Good communication skills in Vietnamese and English (preferred).
* Work Experience: Minimum of 1 years of experience in a similar position.
* Skills:
- Excellent communication skills, especially in B2B communication.
- Proficient in office IT skills.
- Strong organizational and document management skills.
- Teamwork skills and the ability to work independently.
* Other Requirements: Honest, careful, and highly responsible.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 24 - 35
- Thời gian làm việc: Monday - Friday: 8.00 AM - 5.00 PM
- Đồng nghiệp: Friendly
- Phúc lợi: According to company’s regulations.
- Ngày nghỉ: Comply with Vietnam Labor.
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thiết Bị Y Tế Medent được thành lập tháng 8 năm 2013, là doanh nghiệp chuyên cung cấp, phân phối độc quyền vật liệu, dụng cụ và thiết bị nha khoa. Giúp các nha sĩ tiếp cận với những công nghệ, kỹ thuật tiên tiến trên thế giới nhằm cải thiện sức khỏe răng miệng, mang đến cuộc sống tốt hơn cho người dân Việt Nam.
Thế mạnh làm nên thương hiệu Medent khác biệt chính là: Sự chuyên môn hóa trong từng bộ phận, tính trách nhiệm cao cùng đội ngũ kinh doanh và kỹ thuật làm việc nghiêm túc, cẩn thận nhằm tạo nên dịch vụ hoàn thiện đến từng chi tiết nhỏ nhất. Ngoài ra, các bộ phận thường xuyên trao đổi công việc, chia sẻ những khó khăn, sáng kiến xây dựng nên một Medent năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp hơn trong từng dự án chúng tôi tham gia.