Mô tả công việc
- Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Immediately updating serious cases/inconstant situations.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
- Proactively updating information/knowledge about customer service.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in Korean (Listening, Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
- Basic English skills
- Graduated from High school or Higher Education
- Loud and clear voice
- QTSC Building 1 - No. 14 Street, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh City.
Quyền lợi được hưởng
- Total Salary up to: 23.200.000 VND/month, including:
+ Base Salary: 21.500.000 VND
+ Meal Allowance: 500.000 VND
+ KPI Incentive: 900.000 – 1.200.000
+ 100% salary in 2-month probation time.
- Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
- Accident insurance 24/7.
- 14 days of leave/year.
- Annual Health Checkup.
- Participate in training courses on skills and profession.
- Experiencing a clear promotion path.
- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
- Having any 2 days off/week.
- Shift: Rotate 24/7, 9 hours/shift (including 1.5 hours of rest)
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00;
12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00;
21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Công ty Thời trang VMG (VMG Fashion Group) là một trong những doanh nghiệp sớm có mặt trong lĩnh vực phân phối và bán lẻ thời trang cao cấp tại Việt Nam. Hiện VMG Fashion là nhà phân phối độc quyền cho nhãn hàng thời trang VALENTINO CREATIONS và COTE OPERA.
Sớm có mặt trên thị trường phân phối và bán lẻ hàng thời trang cao cấp từ 2003, tiền thân là Viet Marketing, VMG Fashion Group không ngừng phát triển trong lĩnh vực bán lẻ thời trang cao cấp. Hệ thống đã phát triển được chuỗi cửa hàng phân phối trên toàn quốc, có mặt tại hầu hết các Trung Tâm thương mại cao cấp tại TPHCM, Hà Nội. VMG đã chính thức có mặt tại 12 tỉnh thành phía Nam gồm Bình Dương, Biên Hoà, Vũng Tàu, Cần Thơ, Miền Trung như Đà Nẵng, Nha Trang, các tỉnh thành miền Bắc khác gồm Hải Phòng, Hạ Long-Quảng Ninh, Việt Trì-Phú Thọ, Thái Nguyên, Bắc Ninh, Thanh Hoá, Hà Tỉnh, Vinh-Nghệ An.