Mô tả công việc
· Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers...).
· Creating and executing monthly content plans & performance plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok...) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
· Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube...) suitable for the brand and target customers.
· Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
· Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
· Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers...) regarding the posting of information.
· Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate benefits for the company.
· Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners...
· Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
· Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Yêu cầu công việc
· Minimum of 3 years of experience in a similar position.
· Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
· Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
· Strong management and organizational skills.
· Good writing/editing skills.
· Understanding of communication activities for branding and new product launches.
· Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
· Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
· Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Thức Ăn Chăn Nuôi Kyodo Sojitz (KSF) được thành lập vào tháng 8/2011, là công ty liên doanh giữa tập đoàn Sojitz – hiện đang kinh doanh nhiều lĩnh vực tại Việt Nam và Công ty TNHH Feed One – tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực thức ăn chăn nuôi tại thị trường Nhật Bản. KSF là công ty Nhật Bản đầu tiên đầu tư nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại thị trường Việt Nam. Với chất lượng cao, kỹ thuật hiện đại và độc đáo, chúng tôi mong muốn được đóng góp một phần vào sự phồn thịnh của ngành chăn nuôi Việt Nam nói riêng cũng như ngành nông nghiệp Việt Nam nói chung.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Với khẩu hiệu “Công nghệ Nhật Bản – Sức khỏe người Việt Nam” từ ngày đầu vào thị trường Việt Nam, công ty đã đặt rõ mục tiêu là quảng bá thương hiệu và phát triển hệ thống phân phối của công ty rộng khắp cả nước nhằm phục vụ cho người Việt Nam.