Yêu cầu công việc
Knowledge for engineering:
- Reading and understanding technical documents, and drawings in English.
- Knowledge of materials used in structural components, storage tanks, vessels, and piping (JIS, ASTM or equivalent standards).
- Understanding of ASME VIII, ASME IX and ASME 31.3 standards is an advantage.
Character:
- Highly motivated and hardworking.
- Excellent communication and personal skills, able to work independently or in a team.
- Ability in logical thinking and explanation.
- Ability to have analytical and problem-solving skills.
- Proficient in quality control methodologies and familiar with relevant industry standards is an advantage.
Experience:
- 1-2 years working experience for QC or other relevant field.
- Experience with non-destructive testing (NDT) methods is a plus.
Language:
- Ability to communicate in English
- Having proficiency in Japanese language is an advantage
Technical competencies:
- Familiarity with Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint...)
- Familiarity with AutoCAD 2D and other engineering software.
Bachelor’s degree:Bachelor's degree in Mechanical Engineering.
Gender: Male
Age: Under 30years old
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Công ty TNHH Thức Ăn Chăn Nuôi Kyodo Sojitz (KSF) được thành lập vào tháng 8/2011, là công ty liên doanh giữa tập đoàn Sojitz – hiện đang kinh doanh nhiều lĩnh vực tại Việt Nam và Công ty TNHH Feed One – tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực thức ăn chăn nuôi tại thị trường Nhật Bản. KSF là công ty Nhật Bản đầu tiên đầu tư nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại thị trường Việt Nam. Với chất lượng cao, kỹ thuật hiện đại và độc đáo, chúng tôi mong muốn được đóng góp một phần vào sự phồn thịnh của ngành chăn nuôi Việt Nam nói riêng cũng như ngành nông nghiệp Việt Nam nói chung.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Với khẩu hiệu “Công nghệ Nhật Bản – Sức khỏe người Việt Nam” từ ngày đầu vào thị trường Việt Nam, công ty đã đặt rõ mục tiêu là quảng bá thương hiệu và phát triển hệ thống phân phối của công ty rộng khắp cả nước nhằm phục vụ cho người Việt Nam.