Mô tả công việc
• Conduct routine tests and evaluations to ensure products meet specification standards.
• Utilizes gauges (Go/No Go ring, micrometers, calipers, optical comparator & other lab measurements) to perform frequent quality inspections of parts.
• Maintain accurate and up-to-date records of inspections, tests, and corrective actions. Prepare and submit reports on quality control activities, defects, and improvement plans to management.
• Work closely with other departments to resolve quality-related issues. Act as the liaison between the QC department and other departments regarding quality-related matters.
• Ensures documentation conforms to specification and dimensional requirements.
• Maintain QMS and reviews to ensure compliance with Wuerth's quality standards, and regulatory requirements,
• Perform other tasks assigned by manager & company.
Yêu cầu công việc
• 3+ years' experience in QC role in related industry
• Preferably with knowledge in the field of fastening materials & other C-parts products
• Experience using calipers, micrometers, gauges, etc. preferred
• Good computer skills (Microsoft Office, SAP)
• Ability to work in a team with a high degree of personal responsibility and commitment, strong communication skills
• Fluency in English
• Certification in Quality Control is a plus,
Quyền lợi được hưởng
Bonus
Công ty TNHH Thức Ăn Chăn Nuôi Kyodo Sojitz (KSF) được thành lập vào tháng 8/2011, là công ty liên doanh giữa tập đoàn Sojitz – hiện đang kinh doanh nhiều lĩnh vực tại Việt Nam và Công ty TNHH Feed One – tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực thức ăn chăn nuôi tại thị trường Nhật Bản. KSF là công ty Nhật Bản đầu tiên đầu tư nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại thị trường Việt Nam. Với chất lượng cao, kỹ thuật hiện đại và độc đáo, chúng tôi mong muốn được đóng góp một phần vào sự phồn thịnh của ngành chăn nuôi Việt Nam nói riêng cũng như ngành nông nghiệp Việt Nam nói chung.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Với khẩu hiệu “Công nghệ Nhật Bản – Sức khỏe người Việt Nam” từ ngày đầu vào thị trường Việt Nam, công ty đã đặt rõ mục tiêu là quảng bá thương hiệu và phát triển hệ thống phân phối của công ty rộng khắp cả nước nhằm phục vụ cho người Việt Nam.