I. Objective of the function: • Increasing sales revenue by achieving sales objectives within the assigned accounts and territories. • Develop new customers to maximize sales volume consistent with sales projections. II. Main responsibilities: • Responsible for sales target achievement in line with the company strategy • Work closely with Global sales team to follow up the nomination and generate to sales achievement • Establish and maintain relationship with customers for business development in regional and districts asigned • Develop new business via new product development, new customer approach, business migration follow-up and local service representative • Provide customer satisfaction by handling well servicing requirement and problem solving • Provide critical market intelligence (trends, customer needs, competitor offerings) • Study target market segments and plan mid/long term sales strategy with RSD and Commercial Director • Monitor the growth of the customers' business, review and coordinate with credit control to make appropriate credit recommendations. • Follow-up on payment collections and ensure on-time payment from the customers. • Prepare and meet deadline of weekly call planning, sales reports and other tasks assigned.
Yêu cầu công việc
III. Knowledge, experiences, education, skills, personal competencies and behaviors: • B.A in Economics, Foreign Trade or Business Management. • Relevant work experience: 2+ years in Sales position. Experience on textile & garment industry is an advantage. • Fluent verbal and written English. Other languages such as Chinese will be an advantage. • Strong communication skill • Willing to travel • Good in Computer literacy (Excel, Powerpoint, Word)
Quyền lợi được hưởng
Thưởng Performance bonus, other benefits according to Company policy Chăm sóc sức khoẻ 24/7 Accident Insurance, Private health Insurance Nghỉ phép có lương Annual leave 12 days/ year
Công ty TNHH Thực Phẩm Ánh Hồng thành lập năm 2001 chuyên sản xuất & kinh doanh trong lĩnh vực thực phẩm với các nhãn hiệu được người tiêu dùng đánh giá cao như bánh flan sữa tươi caramen, jelly trái cây, thạch dừa, sữa chua... - 22/12/2000 : Khánh thành xưởng sản xuất tại bình Dương với quy mô 700 m2 - 17/10/2001: Thành lập công ty TNHH Thực Phẩm Ánh Hồng - 30/04/2004 : Mở rộng xưởng sản xuất với quy mô 2100 m2 - 2011 Công ty Ánh Hồng tái cấu trúc toàn bộ hệ thống. * Sứ mệnh: Mang các sản phẩm, có giá trị dinh dưỡng cao, chất lượng tốt, vì an toàn vệ sinh thực phẩm cho khách hàng. Thông qua các nhãn hàng được cải tiến không ngừng. Ánh Hồng cam kết và nổ lực hết mình, góp phần thúc đẩy sự phát triển thể chất, sức khỏe người tiêu dùng Việt Nam * Tầm nhìn: Ánh Hồng mong muốn trở thành một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung ứng các sản phẩm thực phẩm dinh dưỡng cho người tiêu dùng Việt Nam. Một công ty có môi trường làm việc cạnh tranh, luôn hướng đến sự phát triển bền vững, lấy con người làm trọng tâm, đáp lại sự đóng góp của đội ngũ nhân viên bằng: - Chế độ chăm sóc chu đáo - Chính sách đãi ngộ cao, nhiều cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp. - Một môi trường tốt và công bằng để bạn được cạnh tranh bằng tài năng, phát triển bằng thực lực và vươn lên bằng sự tự tin.