Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Năm 2019, công ty TNHH Thương mại Dịch vụ HTE-GREENY (viết tắt là HTE-GREENY) chính thức được thành lập bởi công ty mẹ là HTE Global. HTE-GREENY là đơn vị chuyên cung cấp các giải pháp trọn gói về thi công dịch vụ cây xanh và vệ sinh công nghiệp cho không gian sống (nhà ở, văn phòng).
Công ty được thành lập với mong muốn xây dựng thương hiệu uy tín, chuyên nghiệp trong việc cung cấp dịch vụ đến khách hàng. Công ty hiện đang hoạt động tại thị trường Việt Nam và đang được dần mở rộng sang các nước thuộc khu vực Đông Nam Á.
Trong suốt hành trình phát triển, HTE-GREENY đã có cơ hội làm việc với các đối tác lớn trong nhiều dự án ở mọi lĩnh vực. Trong mỗi dự án, chúng tôi luôn mong muốn đem đến cho khách hàng những giá trị đáp ứng được nhu cầu của khách hàng. Một số dự án nổi bật có thể kể đến như: cung cấp cây xanh và dịch vụ bảo trì cây xanh cho VNG Campus và văn phòng VNG – Zalo Sarimi Việt Nam, cung cấp và chăm sóc cây xanh nhà hàng Maison De Charme, cung cấp và bảo dưỡng cây xanh Nhà hàng Quê Nhà, cho thuê cây xanh văn phòng tại Katalon Studio, thi công cải tạo cảnh quan tòa nhà PVFCCo, Global Catering, vệ sinh khu vực công cộng ...