Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Cty Tin Học Thúc Khương (TK COMPUTER) được thành lập từ tháng 7 năm 2004, chuyên cung cấp các sản phẩm và giải pháp công nghệ thông tin cho nhiều đơn vị trong cả nước, hiện đang là đại lý chính thức của các thương hiệu lớn như: Dell - HP - Lenovo - Apple...
Chúng tôi với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm, có chuyên môn sâu, am hiểu rộng về lĩnh vực CNTT luôn cập nhật những thông tin công nghệ hiện đại nhất và nhiệt tình phục vụ khách hàng. Đó chính là điểm mạnh mà đội ngũ TK COMPUTER không ngừng xây dựng, phát triển