Product Operations is the driving force behind seamless product delivery and exceptional user experiences. We bridge the gap between product development and business teams by providing rapid technical support, collaborating with stakeholders to deliver reliable products, and equipping users with the knowledge they need to succeed. With a focus on excellence, efficiency, and innovation, Product Operations empower the business to thrive.
As a Product Operations team member, you will be the backbone of our products, ensuring the health and continuity of our platform by providing rapid technical support, conducting rigorous testing, and fostering seamless collaboration with stakeholders. You’ll also help equip teams with the tools and knowledge they need to succeed, making a tangible impact on the success of our products. This is a dynamic role for someone who thrives on solving problems, delivering results, and contributing to a high-performing team.
Job Description
- Promptly address and prioritize product issues based on business impact; balance priorities among stakeholders effectively.
- Collaborate closely with cross-functional teams to conduct User Acceptance Testing (UAT), ensuring critical business requirements are met and edge cases are thoroughly addressed.
- Execute feature release checklists, create user guides, and develop educational content to ensure teams understand and adopt new features effectively.
- Serve as the primary point of contact for business users' inquiries about feature logic.
- Implement product configuration changes based on business requests.
- 1–3 years of experience in product operations, technical support, IT support or quality assurance.
- Excellent problem-solving skills, can quickly assess and resolve complex issues following established escalation procedures.
- Effective verbal and written communication skills to work collaboratively in a team environment.
- Strong organizational skills to manage multiple tasks and priorities effectively.
- Familiarity with Quality Assurance (QA) processes and methodologies.
- Detail-oriented with a focus on thoroughness in addressing edge cases.
- Ability to work in a fast-paced environment and meet deadlines.
- Willingness to learn and adapt to new tools, processes, and priorities.
- Experience in writing and executing queries to support data analysis and troubleshooting.
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ AKI - NHÀ PHÂN PHỐI MÁY ĐỌC SÁCH CHÍNH HÃNG HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM. Sau hơn 5 năm thành lập và phát triển, máy đọc sách Akishop đã và đang trở thành điểm đến lý tưởng, địa chỉ mua hàng tin cậy được hàng nghìn khách hàng là cá nhân, tổ chức tin tưởng lựa chọn và để lại phản hồi tốt về sản phẩm.
Trong dịp lễ kỷ niệm 90 năm ngày thành lập Đoàn 26.03.1931 - 26.03.2021. Thương hiệu máy đọc sách Akishop vinh dự được lựa chọn là đối tác cùng các tổ chức, doanh nghiệp lớn lan tỏa tri thức và chia sẻ nhiều giá trị nhân văn tới cộng đồng bằng phần quà đặc biệt ý nghĩa đó chính là sản phẩm máy đọc sách Onyx Boox. Akishop còn là đối tác cung cấp sản phẩm do rất nhiều doanh nghiệp lớn như BIDV, Techcombank, CellphoneS, Di động Việt, Tiki, Viettel…
Akishop không chỉ là người dẫn đầu trong lĩnh vực phân phối máy đọc sách, mà còn là người bạn đồng hành đáng tin cậy, góp phần nâng cao văn hóa đọc và bảo vệ đôi mắt của người Việt. Chúng tôi cung cấp những sản phẩm máy đọc sách, thiết bị hiển thị thân thiện với mắt, và các ứng dụng đọc sách trực tuyến tích hợp công nghệ AI, giúp người dùng dễ dàng tiếp cận kiến thức mới một cách thoải mái nhất.