Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại F.C Việt Nam hiện nay là đại lý cấp I của hãng hàng không quốc gia Vietnam Airlines và hơn 200 hãng hàng không quốc tế thành viên của IATA.
Từ khi thành lập 2004 đến nay, Công ty chúng tôi luôn nằm trong Top 3 đại lý có doanh số cao nhất của Vietnam Airlines, Vietjet Air, Jetstar Airways và các hãng hàng không quốc tế khác như Singapore Airlines, Thai Airways, Cathay Pacific, Korean Air, China Southern Airlines, Air France, American Airlines, Japan Airlines, Lufthansa, Emirate Airways, Eva Air, …
Hiện nay, F.C Việt Nam đang kết hợp phân phối vé máy bay các hãng cho đại lý cấp 2 trên toàn quốc trải dài khắp Bắc- Nam. Ngoài ra, công ty chúng tôi luôn sẵn sàng túc trực hỗ trợ, phục vụ đại lý 24/7, mọi lúc mọi nơi với thời gian làm việc rất linh động từ 7h30 đến 23h00 hàng ngày (kể cả chủ nhật và ngày lễ), trong trường hợp khẩn cấp ngoài giờ làm việc chúng tôi còn có các Hotline hỗ trợ 24/24 nhiệt tình, tận tâm.