Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại F.C Việt Nam hiện nay là đại lý cấp I của hãng hàng không quốc gia Vietnam Airlines và hơn 200 hãng hàng không quốc tế thành viên của IATA.
Từ khi thành lập 2004 đến nay, Công ty chúng tôi luôn nằm trong Top 3 đại lý có doanh số cao nhất của Vietnam Airlines, Vietjet Air, Jetstar Airways và các hãng hàng không quốc tế khác như Singapore Airlines, Thai Airways, Cathay Pacific, Korean Air, China Southern Airlines, Air France, American Airlines, Japan Airlines, Lufthansa, Emirate Airways, Eva Air, …
Hiện nay, F.C Việt Nam đang kết hợp phân phối vé máy bay các hãng cho đại lý cấp 2 trên toàn quốc trải dài khắp Bắc- Nam. Ngoài ra, công ty chúng tôi luôn sẵn sàng túc trực hỗ trợ, phục vụ đại lý 24/7, mọi lúc mọi nơi với thời gian làm việc rất linh động từ 7h30 đến 23h00 hàng ngày (kể cả chủ nhật và ngày lễ), trong trường hợp khẩn cấp ngoài giờ làm việc chúng tôi còn có các Hotline hỗ trợ 24/24 nhiệt tình, tận tâm.