MINH KHƯƠNG GROUP

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại MINH KHƯƠNG GROUP

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm MINH KHƯƠNG GROUP

Cập nhật 20/12/2024 13:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI MINH KHƯƠNG
Sales Officer/ Admin
MINH KHƯƠNG GROUP
37 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support the team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information

CORE WORK ACTIVITIES

  • Maintain confidentiality of proprietary materials and protect the privacy of guests and coworkers by following company policies and procedures.
  • Ensure a clean, professional appearance by adhering to uniform and hygiene standards.
  • Perform other duties as assigned by supervisors.
  • Address guest needs in a timely, professional manner, anticipating their service requirements and acting on preferences whenever possible.
  • Use company-specific processes to resolve issues and build trust with guests.
  • Greet guests warmly, using their names when possible, and express appreciation with a sincere farewell.
  • Engage with guests about their stay, property services, and local attractions.
  • Use clear, professional language when communicating with guests and coworkers.
  • Answer phones promptly, using proper etiquette, including transferring calls and taking messages accurately.
  • Prepare written documents (e.g., daily logs, business letters) and ensure accuracy through proofreading.
  • Maintain effective communication with colleagues to exchange necessary information.
  • Support coworkers, treating them with dignity and respect, and fostering positive relationships across departments.
  • Collaborate with others to promote teamwork and achieve shared goals.
  • In support of Sales & Marketing, handle general office duties like filing, emailing, typing, faxing, and managing mail to ensure smooth operations.
  • By maintaining a professional demeanor, communicating effectively, and working as a team, help deliver an exceptional experience for guests and ensure the smooth running of the department.

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Education: Bachelor of Degree.
  • Fluent in English, confident and be able to work independently.
  • Prefer candidates with experience in similar position.
  • Be well-organized and be able to multitask.
  • Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI MINH KHƯƠNG
MINH KHƯƠNG GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
10K Trần Nhật Duật, Phường Tân Định, Quận 1

Công ty TNHH Thương Mại Minh Khương với 13 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam với nhãn hàng IMAGE SKINCARE đến từ Mỹ và nhãn hàng Dermica Laboratories đến từ Thụy Sĩ. Phân phồi dược mỹ phẩm và các sản phẩm điều trị (mesotherapy, Filler,...) đến các Thẩm Mỹ Viện tại Việt Nam và các nước Đông Nam Á

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

Chúng tôi hiểu rõ hơn bất kì ai rằng: làn da của bạn luôn thay đổi và luôn thích ứng với cuộc sống muôn màu-muôn vẻ. Vậy nên chúng tôi chọn dùng các thành phần hoạt tính, thực vật thông minh và công nghệ tân tiến nhất để tạo ra các liệu trình điều trị hiệu quả cho tất cả loại da, tình trạng và vấn đề.

Những nghề phổ biến tại MINH KHƯƠNG GROUP

Bạn làm việc tại MINH KHƯƠNG GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MINH KHƯƠNG GROUP

MINH KHƯƠNG GROUP

Click để đánh giá