Mô tả công việc
Provide information about suppliers to superiors for review and approval.
Store all information about suppliers in accordance with company regulations.
Regularly monitor and evaluate the performance of suppliers..
Negotiate prices, delivery terms and other terms of contracts with suppliers.
Resolve problems arising during the purchasing process.
Identify the requirements for quantity, type of goods, and prepare proposals for advance purchase.
Check the relevant documents and ensure that they are accurate and complete..
Coordinate with the warehouse to track and manage inventory, ensuring that the company has enough goods to meet customer demand.
Perform other tasks as required by the supervisor.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 1 year at the same position
Qualities:
Good negotiation skills
Problem solving and decision making
Ensure that the budget is not exceeded
Have good communication skills in English.
Management skill, reporting skill, good at Microsoft Excel/ Work
Good presentation and communication skills.
Quyền lợi được hưởng
• 17 annual leave days per year.
• Private healthcare insurance.
• And all additional benefits, rights, and allowances as per the Vietnamese Labor Code.
Công ty TNHH Thương Mại và Dịch Vụ Dầu Khí GLOCOM được thành lập vào năm 2016. Kể từ khi thành lập và phát triển, GLOCOM được ủy quyền phân phối cho một loại các thương hiệu hàng đầu thế giới, trở thành công ty tư nhân hàng đầu trong nước cung cấp các sản phẩm và dịch vụ kỹ thuật chất lượng cao cho ngành dầu khí.
GLOCOM luôn đặt uy tín lên vị trí hàng đầu, lấy uy tín làm vũ khí cạnh tranh và bảo vệ uy tín như bảo vệ danh dự.
Để đáp ứng được những công trình đòi hỏi kỹ thuật cao, chúng tôi luôn chú trọng đầu tư máy móc, thiết bị hiện đại, liên tục nâng cao năng lực chuyên môn, năng lực quản lý và áp dụng Hệ thống quản lý chất lượng ISO cho toàn công ty. Lực lượng nòng cốt của Công ty là những nhân viên được đào tạo chuyên sâu, trang bị đầy đủ kiến thức và tinh thần trách nhiệm cao. Chúng tôi không ngừng tìm tòi, học hỏi, đánh giá thị trường để đem đến cho khách hàng những sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.