Việc làm Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt

Cập nhật 08/06/2024 11:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt
Admin Executive
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Olam Food Ingredients (ofi) is a global leader offering naturally good food & beverage ingredients and solutions. ofi commenced operations in Vietnam in 1997, setting up its representative office. Since then, we have established an extensive presence across different parts of Vietnam, including our head office in Ho Chi Minh City and regional offices in Binh Dinh, Long An, Dong Nai, Phu Yen, Lamdong and Gia Lai Provinces.

ofi Vietnam is currently the largest exporter of Cashews, Pepper & Instant Coffee in Vietnam, investing in the state-of-the-art instant coffee facility and running 7 large factories with 7,500 employees across Central & South Vietnam. Our operations have an interface with a farmer network of 2 million farmers. We are also amongst the largest exporter of Green Coffee in Vietnam.

We have established sustainability programmers for black pepper, coffee & cashew. We are excited about our future prospects in Vietnam as the country has huge potential in agriculture.

Job overview

We are seeking for an Admin Executive to provide administrative support for the teams. The Admin Executive will be accountable for the efficient and day-to-day operations of HR and Admin department.

Key responsibilities

1. Admin tasks:

  • Make sure solving the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationary, express service DHL, TNT, EMS, 247, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
  • Payments: process all the payments on time (include monthly payments and others necessary payments)
  • Manage end to end travel plans pan efficiently and cost-effectively – airlines, trains, transport, and hotels
  • Booking: team lunch/ dinner/party.
  • Arrange for visiting plan for guest (pick up, transportation, accommodation…)
  • Order beverage and food for guest and expats when needed.
  • Support all the expats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
  • Handle for house leasing contracts for Expats
  • Checking OT Timesheets for Drivers
  • Events Support

2. Support for Receptionist tasks:

  • Receiving incoming telephone calls, documents, and transfer to related person. Sending document, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
  • Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people
  • Ensure knowledge of staff movements in and out of organization

3. Assist to Manager for business operations

  • Other ad-hoc jobs assigned by direct managers.

Yêu Cầu Công Việc

1. Education/Academic: College/Bachelor's degree preferably in Hospitality, HR, Business Administration/ Languages

2. Language/Computer Proficiency

  • Competent communication in Business English is required.
  • Good at Excel, Words, Power Point and other office computer skills.

3. Technical Skills/Competencies

  • Teamwork player, relationship building, and coordinative skills;
  • Must be able to work with diverse team members across locations.

4. Behavioral Competencies:

  • Honest, dedicated, hard-working
  • Can-do attitude
  • Pleasant organization
  • Teamwork skills            

5. Work Experience: 1-3 years.

Our Purpose is to “be the change for good food and a healthy future”. At ofi, we celebrate our diversity. ofi provides equality of opportunity for all persons with respect to hiring without discrimination on the grounds of race, color, religion, national origin, sex, pregnancy, age, disability, veteran status, or sexual orientation. All employment decisions will be based on qualifications, merit, and business needs.  

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
561 Điện Biên Phủ, Phường 25, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt
Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
04 Cao Đức Lân, P. An Phú, TP. Thủ Đức, TP. Hồ Chí Minh

Công ty TNHH Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt được thành lập vào tháng 4 năm 2005 là công ty thương mại và kỹ thuật chuyên thi công, tích hợp hệ thống, tư vấn, thiết kế, lắp đặt, vận hành, đào tạo và chuyển giao công nghệ các hệ thống điện và điều khiển tự động trong công nghiệp.

Hiên nay công ty chúng tôi là nhà phân phối sản phẩm và đơn vị tích hợp hệ thống cho hãng sau đây:

  • Quốc Việt đơn vị tích hợp hệ thống cho hãng ROCKWELL AUTOMATION sử dụng PLC Allen Bradley.
  • Quốc Việt là nhà phân phối chính thức các sản phẩm Biến tần và Khởi Động Mềm của hãng  DANFOSS ( Đan Mạch).
  • Quốc Việt là nhà phân phối chính thức các sản phẩm Biến tần, Bộ điều khiển, Robot của hãng YASKAWA (Nhật Bản).
  • Quốc Việt là nhà phân phối chính thức các thiết bị mạng công nghiệp của hãng  N-TRON (Mỹ).

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt

Bạn làm việc tại Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt

Thương Mại Và Kỹ Thuật Quốc Việt

Click để đánh giá