Việc làm Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Tiếp thị và Thương mại Anh Lan
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan
Tiếp thị và Thương mại Anh Lan Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô 2+3 Ơ 2 Bán đảo Linh Đàm, P Hoàng Liệt, Q Hoàng Mai, TP Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan là nhà nhập khẩu trực tiếp các thiết bị cứu hộ cứu nạn, các thiết bị báo cháy, chữa cháy phục vụ an ninh quốc phòng từ các nước châu Âu như Đức, Pháp, và các nước khu vực châu Á như Sing, Hàn quốc, Đài Loan, Trung Quốc.

Công ty rất cần đội ngũ nhân viên có ý chí phấn đấu, không ngại khó khăn, nhiệt tình năng động và cầu tiến để cùng công ty ngày càng thành công./.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2001

Mission

Công Ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan cam kết hoạt động lâu dài với thị trường, luôn tạo ra những sản phẩm kinh doanh có chất lượng cao phục vụ cho nhu cầu ngày càng cao của thị trường Việt Nam; Chất lượng phục vụ luôn là tiêu chí vươn tới của Công ty trong hiện tại và tương lai.

Những nghề phổ biến tại Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Bạn làm việc tại Tiếp thị và Thương mại Anh Lan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Click để đánh giá