Việc làm Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan
Expert, Change Management
Tiếp thị và Thương mại Anh Lan
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Purpose

- The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).

- The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.

- The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)

A. Change Management Support

- Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).

- Developed change management plans.

- Engage and support stakeholders through change implementation.

- Develop and implement communication plans and track progress.

- Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.

- Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.

- Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.

- Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)

B. User Support và Communication Collaterals

- Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.

- Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.

- Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.

- Create and manage content on digital channels for new features.

- Create, edit and manage content for communication campaigns.

- Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.

- Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Domain Expertise

-  More than 07 years of experience in the same field.

-  Demonstrated experience supporting change management strategies and plans

-  Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages

-  Experience planning for and developing useful and usable content

-  Experience supporting project management and organizational change projects

-  Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space

-  Demonstrated experience developing web/app content

-  Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users

-  Knowledgeable on digital technology Qualifications

-  Bachelor's degree in Communication, Technology

-  Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous

-  English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
191 Bà Triệu, Lê Đại Hành, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan
Tiếp thị và Thương mại Anh Lan Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô 2+3 Ơ 2 Bán đảo Linh Đàm, P Hoàng Liệt, Q Hoàng Mai, TP Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan là nhà nhập khẩu trực tiếp các thiết bị cứu hộ cứu nạn, các thiết bị báo cháy, chữa cháy phục vụ an ninh quốc phòng từ các nước châu Âu như Đức, Pháp, và các nước khu vực châu Á như Sing, Hàn quốc, Đài Loan, Trung Quốc.

Công ty rất cần đội ngũ nhân viên có ý chí phấn đấu, không ngại khó khăn, nhiệt tình năng động và cầu tiến để cùng công ty ngày càng thành công./.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2001

Mission

Công Ty TNHH Tiếp thị và Thương mại Anh Lan cam kết hoạt động lâu dài với thị trường, luôn tạo ra những sản phẩm kinh doanh có chất lượng cao phục vụ cho nhu cầu ngày càng cao của thị trường Việt Nam; Chất lượng phục vụ luôn là tiêu chí vươn tới của Công ty trong hiện tại và tương lai.

Những nghề phổ biến tại Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Bạn làm việc tại Tiếp thị và Thương mại Anh Lan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Tiếp thị và Thương mại Anh Lan

Click để đánh giá