Mô tả công việc
1. Find new customer, build up the sales system and expand business
2. Identify customer’s expectations and assess competitive activities to increase sales/ profits.
3. Receive and process feedback from customers to report to superiors timely
4. Track delivery, acceptance, the payment procedures to recover debts and liquidate the contract.
5. Support to resolve customers complain
6. Build and enhance long-term relationships with customers
7. Some other tasks as assigned by the direct management.
Working time: From Mon to Fri (Sat : Work from home)
Yêu cầu công việc
• Requirement of experience: at least 1-2 years in the same position, priority for candidates working at manufacturing company.
• Graduated College/ University of Economics
• Proficiency in Microsoft
• Fluency in English, can communication by the other languages is preferable.
• Hardworking, patient, can work under high pressure
• Prefer candidates live in Binh Duong
Quyền lợi được hưởng
• Salary: negotiation
• Total allowance for housing, petrol & attendance: 1,500,000 VND/month
• Raising children under 6 years old: 300,000 VND/child (no more than 600,000 VND/month)
• Lunch allowance: 45,000 VND/meal
• Phone allowance: 300,000 VND/month
• Seniority bonus, performance bonus (14th salary), 13th Salary, Mid-Autumn & Tet gift, annual travel, sport day.
Bắt đầu từ những năm 1980, CÔNG TY TNHH TIM ĐỎ đã được biết đến như một trong những nhà sản xuất phụ liệu may mặc hàng đầu Việt Nam. Với hơn 300 dàn máy sản xuất và 150 nhân viên cùng định hướng cải tiến liên tục, chúng tôi không ngừng nghiên cứu và phát triển các kỹ thuật và mẫu mã mới, đầu tư những dòng máy móc tân tiến, đào tạo đội ngũ công nhân lành nghề và bán hàng chuyên nghiệp, mong muốn thỏa mãn nhu cầu đa dạng của quý khách hàng ở mức giá hợp lý nhất.