Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
TikTok Content Executive - La Roche-posay
Sữa Úc Đại Lợi - Ausimex
12 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/01/2025
Hạn nộp hồ sơ:
10/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
- JOB ACCOUNTABILITIES
- BRAND TIKTOK CONTENT MANAGEMENT
Collaborate with brand team & agency to QC TikTok content and schedule video content follow brand focus and guideline
Oversee the creation, optimization, and management of product listings on TikTok Shop, ensuring product descriptions, images, and pricing are accurate and engaging
Regularly update the product catalog to ensure it reflects new arrivals, DMI asset update
Manage and executive TikTokshop monthly campaign
II. TIKTOKSHOP CAMPAIGN MANAGEMENT
Tiktokshop Campaign management - Collaboration with Ecommerce & Agency
Coordinate and manage campaigns in collaboration with internal (Ecom) & external agencies to ensure smooth execution for campaign
Liaise with the agency to ensure alignment of creative direction and timelines for content production.
Background Livestream (Internal Design)
Work closely with the internal design team to create visual background livestream events ensuring brand consistency.
Teasing Video for Livestream
Coordinate and oversee the teaser videos by KOLs (influencers) to promote upcoming livestreams
Review, approve, and ensure alignment with brand messaging in KOL videos.
Brand KOL Management: Develop and send clear, engaging briefs to KOLs, outlining the content expectations, key messages, and deliverables for the livestream or campaign.
Campaign Visibility & Social Media Engagement
Collab with Ecom KAM to roll out the campaign’s visibility and social media activities
Coordinate with the media team to provide ads code and ensure the timely and effective deployment of ads related to the campaign.
Other related tasks to TikTok shop
- REQUIREMENTS
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
- 2-3+ years of experience in campaign management, influencer relations, or content marketing, preferably in e-commerce or social commerce.
- Strong experience with TikTok’s platform and familiarity with TikTok Shop, live streaming, and content creation strategies.
- Proven ability to manage cross-functional collaboration with internal teams, agencies, influencers, and affiliates.
- Strong understanding of social media trends, video content creation, and digital advertising.
- Creative mindset with a keen eye for engaging and innovative content.
Khu vực
Sữa Úc Đại Lợi - Ausimex
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH Thương Mại Chế Biến Thực Phẩm Sữa Úc Đại Lợi được thành lập tháng 3 năm 2018. Lĩnh vực chuyên phân phối sỉ/lẻ các mặt hàng về sữa.
Hiện tại công ty phát triển hơn 200 chi nhánh trên toàn quốc. Chi nhánh hoạt động giúp tiếp cận khách hàng, chăm sóc khách hàng, hỗ trợ cộng tác viên, hỗ trợ đào tạo, hướng dẫn cách bán hàng cho từng nhà phân phối.
Hoạt động mạnh ở thị trường thành phố Hồ Chí Minh như Quận 6, quận 9, TP. Thủ Đức.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
Đảm bảo cung cấp đến khách hàng các sản phẩm, dụng cụ chất lượng tốt nhất, giảm thiểu các rủi ro về an toàn thực phẩm đáp ứng nhu cầu đa dạng và sự mong đợi hợp lý của các bên có liên quân mà công ty thừa nhận.
Những nghề phổ biến tại Sữa Úc Đại Lợi - Ausimex
Bạn làm việc tại Sữa Úc Đại Lợi - Ausimex? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Sữa Úc Đại Lợi - Ausimex
Click để đánh giá