ABOUT US
- Company’s industry: Provides HR services such as recruitment services, payroll services, attendance automation, company platform services and other HR outsourcing services.
- Working location: Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh
- Working time: 8:45 am – 5:45 pm from Monday to Friday
- Report to: Country manager
BENEFITS:
- Paid social insurance with full salary from the probationary period
- Probation: 2 months
- 13th month salary
- 12 annual leave + 1 day for birthday + Christmas day
JOB DESCRIPTION:
Service Delivery (40%)
- Creatively crystallize scope of HR services and business models for strong value proposition to clients
- Proactively market and sell the services and see through the implementation and deliverables
- Provide guidance and ensure client’s HR policies and practices fully complied with local labor ordinance and other related rules and regulations
- Conduct HR related analysis, develop reports and present insights to clients.
- Build strong client relationships and drive business revenue and profitability.
- Monitor strategy implementation and make necessary adjustments.s
HR & Admin (60%)
- Conduct meetings with business units to understand and address their HR needs.
- Develop HR solutions, programs, and policies based on business needs.
- Manage end-to-end recruitment processes.
- Provide HR guidance to line management and ensure legal compliance.
- Improve employee engagement, morale, productivity, and retention.
- Work closely with management and employees to improve work engagement, build morale, and increase productivity and retention.
- Provide HR policy guidance and interpretation.
- Assist international employees with expatriate assignments.
REQUIREMENTS
- Relevant degree in Human Resource Management or equivalent with at least 4 years working experience as an HR Generalist/HR Business Partner.
- Ability to multi-task in a fast-paced, dynamic work environment to meet deadlines.
- Strong drive to create a positive work culture/environment and ensure a high level of employee engagement.
- Track record of strong stakeholder management/partnerships with middle and senior management within dynamic, fast-paced organisations. Strong communication skills are necessary.
- Fluency in English is mandatory, fluency in another APAC language is advantageous.
- Experience in Talent Acquisition (especially tech talents) is a strong plus.
- Experience in using HRIS, or related HR systems is a plus.
- Experience in Talent Management, such as developing talent programs (selection, engagement and development) is a plus.
HOW TO APPLY
Please send your CV to [email protected]
For further information, please contact Ms Trang - 0778890510 (Zalo/Call)
Được thành lập từ tháng 06/2015, TMZ (Teemazing) là doanh nghiệp trẻ hoạt động trong lĩnh vực TMĐT xuyên biên giới (Cross border e-commerce) tập trung vào thị trường Mỹ & EU. Với đội ngũ nhân sự được tuyển chọn gắt gao cả về thái độ & kỹ năng làm việc, TMZ đang từng bước xây dựng các thương hiệu của riêng mình trên thị trường quốc tế với hàng trăm nghìn đơn hàng bán ra mỗi năm, hướng tới mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu cung cấp quà tặng cá nhân hoá (personalized gifts) cho khách hàng.
Là một trong số ít các công ty vẫn tăng trưởng tốt trong mùa dịch Covid-19, để chuẩn bị cho giai đoạn tăng trưởng sắp tới, TMZ cần tìm kiếm ứng viên phù hợp cho các vị trí khác nhau.
Để đảm nhiệm tốt các công việc này, ngoài kiến thức chuyên môn Teemazing cần tìm ứng viên làm việc có trách nhiệm, chăm chỉ, cẩn thận, trung thực và mong muốn công việc ổn định, gắn bó lâu dài. Nếu bạn thấy mình phù hợp, hãy ứng tuyển ngay ngày hôm nay nhé!
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2015: Thành lập công ty
Mission:
Mang lại hạnh phúc cho khách hàng, nhân viên và nhà cung cấp. Tại Teemazing, chúng tôi không chỉ cố gắng mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và theo đuổi sự tăng trưởng có lợi nhuận mà còn ưu tiên hạnh phúc của nhân viên và đối tác.