Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Internal Communication:
- Drive the communication processes and timetable for change management, leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
- Make sure news is active on all social media channels.
- Create an internal communications strategy to keep employees aligned and connected to Ahamove's mission and vision.
Employee Experiences:
- Build ideas and plans to organize internal engagement programs.
- Plan internal communication campaigns to meet the different requirements of each program.
- Execute, coordinate, and collaborate with departments to implement projects.
- Assist in employee engagement projects and internal events.
Learning and Development:
- Assess training and development needs through surveys, interviews, focus groups, and communication with managers, instructors, and customer representatives.
- Create, organize, plan, and present various forms of onboarding, orientation, and skills training for employees and customers.
- Develop unique training programs to fulfill workers' specific needs to maintain or improve job skills.
- Create and/or acquire training procedure manuals, guides, and course materials.
- Maintain records of training and development activities, attendance, results of tests and assessments, and retraining requirements.
- Assess training materials prepared by instructors.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years in a similar position (experience in technology companies: On-demand, eCommerce is a plus);
- Experience setting KPIs for measuring the success of social media strategies and reporting on success;
- Having strong skills in creating content, independently raising ideas for internal and external events;
- Writing compelling copy and crafting messages for an internal audience;
- Building and managing positive relationships with stakeholders;
- Project management and developing systems to improve efficiency;
- Problem-solving skills: giving and receiving feedback;
- Understanding and appraising the benefits of current digital communications and technology.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 1,000 USD
Được thành lập từ tháng 06/2015, TMZ (Teemazing) là doanh nghiệp trẻ hoạt động trong lĩnh vực TMĐT xuyên biên giới (Cross border e-commerce) tập trung vào thị trường Mỹ & EU. Với đội ngũ nhân sự được tuyển chọn gắt gao cả về thái độ & kỹ năng làm việc, TMZ đang từng bước xây dựng các thương hiệu của riêng mình trên thị trường quốc tế với hàng trăm nghìn đơn hàng bán ra mỗi năm, hướng tới mục tiêu trở thành doanh nghiệp hàng đầu cung cấp quà tặng cá nhân hoá (personalized gifts) cho khách hàng.
Là một trong số ít các công ty vẫn tăng trưởng tốt trong mùa dịch Covid-19, để chuẩn bị cho giai đoạn tăng trưởng sắp tới, TMZ cần tìm kiếm ứng viên phù hợp cho các vị trí khác nhau.
Để đảm nhiệm tốt các công việc này, ngoài kiến thức chuyên môn Teemazing cần tìm ứng viên làm việc có trách nhiệm, chăm chỉ, cẩn thận, trung thực và mong muốn công việc ổn định, gắn bó lâu dài. Nếu bạn thấy mình phù hợp, hãy ứng tuyển ngay ngày hôm nay nhé!
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2015: Thành lập công ty
Mission:
Mang lại hạnh phúc cho khách hàng, nhân viên và nhà cung cấp. Tại Teemazing, chúng tôi không chỉ cố gắng mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và theo đuổi sự tăng trưởng có lợi nhuận mà còn ưu tiên hạnh phúc của nhân viên và đối tác.