A. OVERVIEW OF THE ROLE:
A Event Planner liaises closely with other internal departments (especially Account - Creative - Film Depts) & external coordinators throughout campaigns on a daily basis to ensure that the event show meets clients' expectation.
B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
Planning:
Performing a variety of activities to deeply understand client's briefs & detect customer insight, market, brand characters, event format, etc.
Joining brainstorming & contributing creative & strategic ideas. Supporting in meeting minutes.
Developing proposal (parley or wholesome) under the directions of line manager & make necessary adjustment until the directions are selected by the clients.
Show Development:
Developing storyline of show content pillars, including but not limited to stage performances & storyboards of the video clips.
Developing engagement ideas & mechanism for the event show.
Briefing creative & film designers to execute the visuals.
Working with show producers/specialists to develop stage performances following the agreed direction.
Studying:
Research and study new trends or innovative case studies in Advertising & Communications that have been done locally or globally.
Performing a variety of activities to deeply understand client's briefs & detect customer insight, market, brand characters, event format, etc.
Joining brainstorming & contributing creative & strategic ideas. Supporting in meeting minutes.
Developing proposal (parley or wholesome) under the directions of line manager & make necessary adjustment until the directions are selected by the clients.
Developing storyline of show content pillars, including but not limited to stage performances & storyboards of the video clips.
Developing engagement ideas & mechanism for the event show.
Briefing creative & film designers to execute the visuals.
Working with show producers/specialists to develop stage performances following the agreed direction.
Research and study new trends or innovative case studies in Advertising & Communications that have been done locally or globally.Yêu Cầu Công Việc
C. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
Bachelor's degree.
At least 1-year experience in Marketing, Advertising & Communications industry.
Experience in the same position across various brands, advertising, marketing disciplines, e.g. events, activation, PR, sales promotion, digital is an advantage.
D. SKILLS:
1. Soft skills:
Good time management.
Ability to communicate clearly both verbally & in writing.
Patience & Passion.
Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative & insightful.
Must be able to handle pressure well.
2. Competency skills:
Strong understanding of customer & market dynamic requirements.
Good written skills, particularly in relation to proposals & presentation.
Good English in verbal & written communication.
Working long hours, especially under tight deadlines.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Truyền thông Sự kiện Phúc Nguyên là đơn vị chuyên hoạt động trong lĩnh vực tổ chức sự kiện, hội nghị, hội thảo, tour du lịch trong nước và quốc tế, cung cấp thiết bị sự kiện…
Với phương châm hành động “Chia sẻ ý tưởng - kết nối thành công” , Phúc Nguyên tạo dựng những hình ảnh độc đáo và ấn tượng, những sự kiện và những chương trình chuyên nghiệp nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ chế độ, quyền lợi theo Luật Lao động như BHXH, BHYT, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ đãi ngộ, phúc lợi: Lễ tết, Hiếu hỉ, sinh nhật, nghỉ mát, ốm đau, thai sản,…
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 14/11/2014
Mission
Tầm nhìn: Bằng khát vọng tiên phong và chiến lược đầu tư phát triển bền vững, Phúc Nguyên Media định hướng trở thành Công ty Truyền thông, Sự kiện, Du lịch hàng đầu Việt Nam
Sứ mệnh: “Chia sẻ ý tưởng - Kết nối thành công”
Giá trị cốt lõi: “TÍN - TÂM - TRÍ - NHÂN”