Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên

Cập nhật 05/03/2024 14:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên
Event & Activation Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Job Overview: The Event & Activation Manager is responsible for managing end-to-end consumer engagement activities, including strategic activations, product sampling, and event executions. This role ensures alignment with business goals, adherence to budget constraints, and the achievement of defined KPIs and quality standards. The Manager will work closely with internal teams and external partners to ensure all activities are executed smoothly and deliver measurable business impact.

Key Responsibilities:

1. Vendor Selection & Management:

• Identify and engage with advertising and activation agencies that align with business objectives, ensuring cost efficiency and service quality.

• Establish transparent workflows with vendors, closely monitoring performance and ensuring contractual compliance.

2. Strategic Planning & Execution:

• Develop and oversee consumer engagement activities like product samplings, launch events, and strategic activations.

• Utilize consumer insights to innovate activation strategies that optimize consumer flow in GT (General Trade) and MT (Modern Trade) markets.

3. Budget Management:

• Manage program budgets effectively, tracking ROI and using data-driven tools for real-time adjustments to maximize cost efficiency while maintaining quality standards.

4. Cross-functional Collaboration:

• Partner with Marketing, Sales, and Data Analytics teams for coordinated and effective execution of activations.

• Collaborate with IT and data teams to enhance consumer data capture at activations.

5. Innovation & Data-Driven Optimization:

• Use data analytics to track consumer interactions during activations, improving consumer flow and engagement to ensure strong ROI.

6. Competitor Research & Market Trend Monitoring:

• Continuously research competitor events and market trends, adapting strategies to keep activations fresh and competitive.

7. Post-Activation Reporting & Evaluation:

• Summarize and evaluate program results, tracking KPIs, consumer interactions, and ROI to optimize future activations.

8. PG (Promoter Girls) Management:

• Oversee recruitment, training, and performance of PGs, ensuring they are equipped for impactful consumer interactions.

9. Team Development:

• Develop and mentor the Event & Activation team, fostering innovation, data optimization, and strong consumer engagement skills.

10. Project Control – KPIs, Quality, and Promotional Items:

• Ensure all projects meet KPIs and quality standards, overseeing product samples and promotional items to align with brand expectations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION & QUALIFICATION:

• Bachelor’s degree in Marketing, Event Management, Business Administration, or a related field.

EXPERIENCE:

• 3-5 years of experience in brand activations or event management, preferably in FMCG or similar industries.

• Experience with vendor management, budget oversight, and cross-functional collaboration is highly desirable.

KNOWLEDGE & SKILLS:

1. Project Management:

• Strong project management skills to oversee multiple events and activations concurrently.

2. Data Analytics & Optimization:

• Proficiency in leveraging data analytics to monitor and improve activation strategies.

3. Collaboration & Communication:

• Exceptional collaboration skills, with experience working cross-functionally with Marketing, Sales, and external vendors.

4. Consumer Engagement & Innovation:

• Ability to create engaging consumer experiences and innovate activation strategies that adapt to market trends.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên
Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 80 Ngõ 61 Phố Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa

Công ty TNHH Truyền thông Sự kiện Phúc Nguyên là đơn vị chuyên hoạt động trong lĩnh vực tổ chức sự kiện, hội nghị, hội thảo, tour du lịch trong nước và quốc tế, cung cấp thiết bị sự kiện…

Với phương châm hành động “Chia sẻ ý tưởng - kết nối thành công” , Phúc Nguyên tạo dựng những hình ảnh độc đáo và ấn tượng, những sự kiện và những chương trình chuyên nghiệp nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Hưởng đầy đủ chế độ, quyền lợi theo Luật Lao động như BHXH, BHYT, BHTN.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chế độ đãi ngộ, phúc lợi: Lễ tết, Hiếu hỉ, sinh nhật, nghỉ mát, ốm đau, thai sản,…

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 14/11/2014

Mission

Tầm nhìn: Bằng khát vọng tiên phong và chiến lược đầu tư phát triển bền vững, Phúc Nguyên Media định hướng trở thành Công ty Truyền thông, Sự kiện, Du lịch hàng đầu Việt Nam

Sứ mệnh: “Chia sẻ ý tưởng - Kết nối thành công”

Giá trị cốt lõi: “TÍN - TÂM - TRÍ - NHÂN”   

Bạn làm việc tại Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên

Công ty TNHH truyền thông sự kiện Phúc Nguyên

Click để đánh giá