- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
- Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Regularly forecast the volume from the key sellers.
- Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
TVC 360 tự hào là một đơn vị uy tín trong lĩnh vực sản xuất phim quảng cáo, xây dựng thương hiệu hình ảnh cho doanh nghiệp một cách tối ưu và hiệu quả nhất. TVC 360 ra đời với mong muốn đem đến những thước phim có nội dung, hình ảnh chất lượng tốt nhất. Phương châm hoạt động của chúng tôi: “ Lắng nghe – phân tích – thực hiện”. chúng tôi đã nỗ lực nghiên cứu đưa đến những ý tưởng đặc sắc, giải pháp và cách thức thực hiện nhằm giúp giúp doanh nghiệp nâng cao hiệu quả trong kinh doanh, hoạt động, sản xuất…để đưa thương hiệu mình tiến lên phía trước tạo được sự tin tưởng từ phía khách hàng..
Sức mạnh tập thể là chìa khóa dẫn đến thành công và đóng vai trò quan trọng trong định hướng phát triển của công ty. Với triết lý đó TVC 360 đã tập hợp và không ngừng hoàn thiện nâng cao đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệp trong lĩnh vực Tư vấn – Quảng cáo – Xây dựng thương hiệu.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2011
Mission
Giá trị đạo đức luôn song hành trong mọi hoạt động của công ty.