Mô tả công việc
- Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience
- Acknowledge IHG Rewards Club members and returning guests, in person or on the phone
- Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay
- Handle cash and credit transactions
- Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes
- Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns
- Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary
- Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed
- Take pride in your appearance and place as a brand ambassador
- Always know what events and activities are on the day’s schedule
- Jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to
- Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories
- Fluency in the local language - extra language skills would be great, but not essential
- Literate and tech-savvy - you’ll need a good grasp of reading, writing, basic maths and computers
Yêu cầu hồ sơ
Ở Việt Nam thị trường Internet đang trên đà phát triển mạnh mẽ ảnh hưởng đến tất cả các lĩnh vực trong xã hội như chính trị, kinh tế, văn hóa, xây dựng, y tế…Đây là một lĩnh vực lớn và có nhiều cơ hội phát triển dành cho các công ty truyền thông. Với kinh nghiệm về phát triển các kênh truyền thông, giải pháp truyền thông online và sự am hiểu thị trường kinh doanh trên Internet của mình, công ty Truyền thông và dữ liệu Sáng Tạo Việt là một trong những công ty hoạt động có hiệu quả trong lĩnh vực quảng cáo Internet
Hiện tại, với nguồn lực sẵn có Công ty Truyền thông và dữ liệu Sáng Tạo Việt đang tập trung quảng bá, truyền thông online với đầy đủ các dịch vụ online marketing trên internet: Google Adwords & Facebook Ad, Seo….v.v trong lĩnh vực y tế. Dù mới hoạt động nhưng công ty đã và đang mang lại những hiệu quả kinh doanh cho các đối tác, và hơn hết là giới thiệu đến người dùng một trong những dịch vụ y tế phù hợp với nhu cầu hiện tại của đa số người dân
Công ty Truyền thông và dữ liệu Sáng Tạo Việt không chỉ là ngôi nhà chung cho các bạn trẻ yêu, đam mê công nghệ, mà còn là nơi để các nhân viên trong công ty thỏa sức sáng tạo trong lĩnh vực truyền thông Internet