Mô tả công việc
- Receive documents and requests from the Authority (Industrial Park Management Board, departments,etc). Notify the Board of Directors, propose a plan, and execute it to completion.
- Renew, amend, or complete the Company's legal documents upon request: business license, construction permit, work permit, etc.
- Monitor and prepare periodic reports on occupational safety, environmental conditions, fire prevention and fighting, etc.
- Draft documents, reports... as per directives and send them to the relevant departments.
- Regularly update the internal database.
- Prepare internal company activities such as Team Building, Company Birthday Party, Year-End Party, etc.
- Translate and interpret English/French - Vietnamese, the director is French.
- Some other administrative tasks involved include arranging transportation, hotels, phones, welcoming clients and partners, etc.
Yêu cầu công việc
- Female - Under 30 years old
- Bachelor's Degree - Major in Economics, Business Administration
- Minimum 3 years of experience in a similar position
-Fluent in English and office package
- SpeakFrench is an advantage
- Organizational, coordination, and problem-solving skills
- Good communication skills, honesty, sociability, enthusiasm, and proactivity in work
- Ability to multitask
- Serious, careful, meticulous in work
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Insurance
- Travel
- Allowances
- Uniform
- Healthcare
- Training
- 13e month salary, Bonus (if any)
- Annual salary review
- Sport club
Công ty Bách Minh là đơn vị đi đầu tại Việt Nam về sản phẩm công viên nghĩa trang kết hợp du lịch sinh thái tâm linh.
Được thành lập và đi vào hoạt động từ năm 2011 đến nay Công ty đã có các dự án lớn tại các địa bàn: Phú Thọ, Hòa Bình, Khánh Hòa. Mỗi dự án rộng trên 100 hécta.
Để tiếp tục sứ mệnh tạo ra sản phẩm chuyên nghiệp và cam kết các giá trị mang lại cho khách hàng khi sử dụng dịch vụ, chúng tôi luôn mong muốn chào đón các ứng viên chuyên nghiệp đến với Bách Minh để thực hiện sứ mệnh này.