Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Manager
Công ty TNHH tư vấn đầu tư xây dựng bách minh APT
3 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/06/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
Khu vực
Công ty TNHH tư vấn đầu tư xây dựng bách minh APT
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 4, lô A đường Vạn Phúc kéo dài, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Công ty Bách Minh là đơn vị đi đầu tại Việt Nam về sản phẩm công viên nghĩa trang kết hợp du lịch sinh thái tâm linh.
Được thành lập và đi vào hoạt động từ năm 2011 đến nay Công ty đã có các dự án lớn tại các địa bàn: Phú Thọ, Hòa Bình, Khánh Hòa. Mỗi dự án rộng trên 100 hécta.
Để tiếp tục sứ mệnh tạo ra sản phẩm chuyên nghiệp và cam kết các giá trị mang lại cho khách hàng khi sử dụng dịch vụ, chúng tôi luôn mong muốn chào đón các ứng viên chuyên nghiệp đến với Bách Minh để thực hiện sứ mệnh này.
Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH tư vấn đầu tư xây dựng bách minh APT
Bạn làm việc tại Công ty TNHH tư vấn đầu tư xây dựng bách minh APT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công ty TNHH tư vấn đầu tư xây dựng bách minh APT
Click để đánh giá