Job Description
o Translate proposals, contracts, reports, and other documents from English into Vietnamese and vice versa
o Take responsibility for the consistency and linguistic quality of all documents which are distributed externally
o Assist on timesheet reminder, leave-late notification, order and manage stationeries
o Arrange team activities and team buildings
o Other tasks required by mentor/Manager
Requirements
o Bachelor’s degree of English/Chinese/Japanese, Business Administration or equivalent qualifications is highly preferred
o Good translation skill, translation experience in finance or accounting sector for foreign invested bank/companies is preferred
o Competent and literate with the following packages: Microsoft Word, Excel and Outlook
o Details oriented and strong organizational, time management skills and effective communication skills
o Ability to work and perform under pressure with tight deadlines
o Smooth coordination within the function and other related functions of KPMG
o Enthusiastic, demonstrate “can do” and “team working” attitude with an ability to learn quickly
Công ty Bách Minh là đơn vị đi đầu tại Việt Nam về sản phẩm công viên nghĩa trang kết hợp du lịch sinh thái tâm linh.
Được thành lập và đi vào hoạt động từ năm 2011 đến nay Công ty đã có các dự án lớn tại các địa bàn: Phú Thọ, Hòa Bình, Khánh Hòa. Mỗi dự án rộng trên 100 hécta.
Để tiếp tục sứ mệnh tạo ra sản phẩm chuyên nghiệp và cam kết các giá trị mang lại cho khách hàng khi sử dụng dịch vụ, chúng tôi luôn mong muốn chào đón các ứng viên chuyên nghiệp đến với Bách Minh để thực hiện sứ mệnh này.