Việc làm Công Ty Tư Vấn Tài Nguyên

Cập nhật 11/12/2024 17:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Tư Vấn Tài Nguyên
Receptionist Cum Administrative Officer (Contract Via Third Party)
Công Ty Tư Vấn Tài Nguyên
25 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Our Company reflects the diversity of our employees. At TotalEnergies, the wide variety of talents drives our competitiveness, our ability to innovate, and our attractiveness. Therefore, we welcome differences in age, disability, gender reassignment, pregnancy/maternity, race, religion, beliefs, sex, sexual orientation, and family/parental status. We believe Diversity makes us better.
Key activities:
Receptionist:
- Answer incoming calls on multi-line switchboard, and route phone calls to the appropriate contact within the company.
- Receive guests/visitors at lobby area, determine nature of business, issue visitor passes, and direct them to the appropriate contact within the company to ensure the compliance with Total security policy.
- Ensure internal/incoming post is sorted and ready for distribution to correct personnel.
- Send out internal/external mail and correspondence.
- Update internal telephone list monthly.
Admin Officer:
- Manage contract, process payment and solve complaints of postage service.
- Order and prepare payment for newspapers/ stationary/groceries purchase/ drinking water/coffee/ office rental/ office machine for office.
- Stock and order name card, letterhead, envelope for office.
- Register and prepare payment taxi cards, Grab services.
- Register, follow and payment monthly hand phone cost - 3G service expenses for staff.
- Follow up storage services & make payment.
- Prepare workstation& stationery, Parking card for newcomers.
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree in Business Administration, Economics or relevant majors.
- Has at least 2-3 years of experience as Office Admin or Receptionist.
- Good English communication and interpersonal skills.
- Good at MS Office, especially in MS Excel.
- Good time management and team collaboration.
- High adaptability and flexibility.
- Willing to learn and take on new tasks.
- Professional attitude and appearance.
- Have Customer Service mindset.
- Ability to use Canva will be a plus.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Flexible working environment.
Đào tạo
Professional Training & Development program and mobility opportunity.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Tư Vấn Tài Nguyên
Công Ty Tư Vấn Tài Nguyên Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Trước tiên giới thiệu với bạn về Công ty TNHH Tư vấn Tài Nguyên (TVTN), chúng tôi kinh doanh trong các lĩnh vực TƯ VẤN PHÁT TRIỂN DỰ ÁN & ĐẦU TƯ XÂY DỰNG CÔNG TRÌNH

- Tư vấn thiết kế dự án & công trình cao cấp

- Tư vấn Giám sát chất lượng dự án & công trình cao cấp

- Tư vấn Đầu tư dự án và Quản lý triển khai thi công công trình trọn gói chìa khóa trao tay "Turn key Consultant & Management" tại Tp.HCM & Hà Nội.

Bạn làm việc tại Công Ty Tư Vấn Tài Nguyên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Tư Vấn Tài Nguyên

Công Ty Tư Vấn Tài Nguyên

Click để đánh giá