Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH tư vấn Y Dược quốc tế - IMC là công ty hàng đầu về nghiên cứu và sản xuất thực phẩm bảo vệ sức khỏe và mỹ phẩm thiên nhiên tại Việt Nam đạt các tiêu chuẩn GMP - CGMP - FDA - ISO. IMC ngày càng vươn mình lớn mạnh và từng bước hoàn thành sứ mệnh đã đặt ra.
IMC đang ngày một phấn đấu trở thành 1 trong 5 Công ty đứng đầu khu vực ASEAN trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ và sản phẩm chăm sóc sức khỏe có nguồn gốc thiên nhiên.
Với hệ thống 5 nhà máy sản xuất trên toàn quốc.
Review Công Ty TNHH Tư Vấn Y Dược Quốc Tế (IMC)
Công ty gia đình. Một số nhân viên của công ty thiếu kiến thức chuyên môn. Làm ở đây là OT khá nhiều, khó lên lương, vào đây làm là cũng không học hỏi được nhiều hay cũng khó thăng tiến lắm.
Văn phòng đẹp(IT)
Công ty nhiều mảng, nghe khá thích.(IT)