Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Job Holder Responsible For
· Use analysis and business understanding to implement Customer Value Management (CVM) process, which aims to increase Customer value through Finding who are the targeted customers, What to offer them, How to touch them, and Testing metrics to track and measure campaign efficiency.
· Use analysis and business understanding to help the business better understand what has happened, and find out the root cause of many business problems.
Key Accountabilities
Data and Reporting:
· Create and maintain data in a sense that it can be re-used in different ways for different purposes.
· Communicate and align with stakeholders to translate business requirements into data requirements.
· Analyze datasets to define metrics (both financial and non-financial metrics), reports and visualizations mostly for performance management.
· Build data model and use data visualization tools to generate dashboards, reports and presentations that aid in data storytelling. Understanding and interpretation of trends and patterns to provide meaningful insights.
Customer Insight Analysis:
· Using analytical approach and model (segmentation and descriptive) to identify meaningful and actionable customer insights from various data sources.
· Using analytic techniques to segment customers and find out tactical segments of targeted customers, and test hypothesis of whether customers like our offerings.
· Use that information to better understand our customers through time.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Finance, Banking, Statistics, Mathematics, Computer Science or Quantitative Analytics
· 2+ years (for Junior) and 5+ year (for Senior) of relevant experience in areas of data analytics, reporting and planning. Experience in Banking Industry is a big plus.
· Experience in data query and analytic tools (e.g. SQL, R, Python, SPSS …)
· Experience in building reporting using BI tools (e.g. Tableau, Power BI, IBM Cognos …)
· Experience communicating complex analysis and models across a diverse team
· Experience in data management, data modeling and ETL
· Deep understanding of Information Security principles to ensure compliant handling and management of data
· Strong understanding of Agile principles, practices and scrum methodology
· Experience working in sAgile teams to support digital transformation projects
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 55 Tr - 65 Tr VND
Công ty TNHH tư vấn Y Dược quốc tế - IMC là công ty hàng đầu về nghiên cứu và sản xuất thực phẩm bảo vệ sức khỏe và mỹ phẩm thiên nhiên tại Việt Nam đạt các tiêu chuẩn GMP - CGMP - FDA - ISO. IMC ngày càng vươn mình lớn mạnh và từng bước hoàn thành sứ mệnh đã đặt ra.
IMC đang ngày một phấn đấu trở thành 1 trong 5 Công ty đứng đầu khu vực ASEAN trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ và sản phẩm chăm sóc sức khỏe có nguồn gốc thiên nhiên.
Với hệ thống 5 nhà máy sản xuất trên toàn quốc.
Review Công Ty TNHH Tư Vấn Y Dược Quốc Tế (IMC)
Công ty gia đình. Một số nhân viên của công ty thiếu kiến thức chuyên môn. Làm ở đây là OT khá nhiều, khó lên lương, vào đây làm là cũng không học hỏi được nhiều hay cũng khó thăng tiến lắm.
Văn phòng đẹp(IT)
Công ty nhiều mảng, nghe khá thích.(IT)