Mô tả công việc
Administrative and coordination
• Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
• Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
• Take minutes at the Executive Committee Meeting
• Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
• Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
• Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
• Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
• Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
• Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
• Maintain systematic up-to-date filing and tracing systems
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office
• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record
• Maintain and update ‘Manager-On-Duty’ schedule
• Prepare monthly financial data reports
• Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
• Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office
• Ensure adequate stock of office stationery
• Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
Quyền lợi được hưởng
· Friendly Accommodation and Nutitrious meals
· Free uniform
· Monthly service charge
· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
· Develop your talent through learning programs by Academy Accor
· Dynamic working environment
· Participate in activities: birthday party, year-end party, sports...
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor education in Hospitality Management, Business Management or related field
• Minimum 2 years of secretarial experience
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self-motivated and energetic
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Interested candidate kindly apply on Hoteljob
Vareal Group là 1 tập đoàn về công nghệ thông tin chuyên về lĩnh vực dịch vụ phần mềm của Nhật. Được thành lập từ năm 2006, Vareal Group không ngừng phát triển và trở thành một nhà cung cấp dịch vụ phần mềm có uy tín cho các công ty và tập đoàn lớn tại Nhật với dịch vụ, sản phẩm phần mềm vô cùng chất lượng và luôn mang lại giá trị vượt trên cả mong đợi của khách hàng. Vareal Group hoạt động trên các mảng chính như RoR, AI, VR, Robot,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
-
Chúng tôi, Vareal Việt Nam, không chỉ chung tay, đồng lòng cùng nhau tiến bước với mong muốn tạo nên những tài sản trí tuệ trên nền tảng STEAM là sự kết hợp của 5 yếu tố: Khoa học (Science), Công nghệ (Technology), Kỹ thuật (Engineering), Toán học (Mathematics) và Nghệ thuật (Art) mà còn nỗ lực khơi dậy niềm đam mê trong mỗi người và góp phần làm phong phú cuộc sống con người.
-
Không lựa chọn sống và chờ đợi thế giới đổi thay; thay vào đó, cháy hết mình với đam mê, liên tục phát triển bản thân và tạo nên các giá trị mới là điều mà chúng tôi luôn hướng tới.Một mình – bạn chỉ có thể tạo nên khác biệt nhỏ, nhưng đi cùng nhau – chúng ta cùng tạo nên những thay đổi lớn.