JOB SUMMARY
Dedicated to take care of Supply Chain Management (SCM) department assistance tasks Be the SCM Director's assistant
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Working on daily administrative assistance, focusing on expats/foreign guests coming to Vietnam factories, as well as supporting with events, training, outing trips, and other beneficials for employees at the factories:
- Assist/Support foreign visitors/guests/colleagues during business trips in Vietnam,
- Update/control foreign guest's list to Vietnam, and Vietnamese staff's list go oversea for business trips, - Make travel arrangements, including booking flights, transportation, hotel and restaurant reservations, etc.,
- Check & follow up progress of work permit, visa, temporary residence card,... for expatriates,
- Support arranging events (tour/dinner...) for foreign guests
- Make payment/clearing expense, prepare monthly reports related to administration tasks,
- Co-ordinate with Dept. on all activities of team building , people development, event, training, reporting
- Be a translator/ interpreter for guests if needed,
- Be able to contact/communicate with oversea related departments if needed,
- Performs miscellaneous job-related functions as assigned.Yêu Cầu Công Việc
Education
College and above. Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.
Experience
Minimum 3 years in similar positions
Knowledge
Be able to comfortably use both English and Chinese English: Verbal communication + Written Chinese: Verbal communication + Reading + Typing
Functional Skills
Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)
Other Abilities
Excellent time management skill, have ability to prioritize work
Strong organizational skills especially multi-tasking Attention to details and problem-solving skills Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure
Work at District 9 Saigon High-Tech Park (HCMC) from 2024. We provide car pick up from HCM, Binh Duong, Dong NaiLaptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Vareal Group là 1 tập đoàn về công nghệ thông tin chuyên về lĩnh vực dịch vụ phần mềm của Nhật. Được thành lập từ năm 2006, Vareal Group không ngừng phát triển và trở thành một nhà cung cấp dịch vụ phần mềm có uy tín cho các công ty và tập đoàn lớn tại Nhật với dịch vụ, sản phẩm phần mềm vô cùng chất lượng và luôn mang lại giá trị vượt trên cả mong đợi của khách hàng. Vareal Group hoạt động trên các mảng chính như RoR, AI, VR, Robot,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
-
Chúng tôi, Vareal Việt Nam, không chỉ chung tay, đồng lòng cùng nhau tiến bước với mong muốn tạo nên những tài sản trí tuệ trên nền tảng STEAM là sự kết hợp của 5 yếu tố: Khoa học (Science), Công nghệ (Technology), Kỹ thuật (Engineering), Toán học (Mathematics) và Nghệ thuật (Art) mà còn nỗ lực khơi dậy niềm đam mê trong mỗi người và góp phần làm phong phú cuộc sống con người.
-
Không lựa chọn sống và chờ đợi thế giới đổi thay; thay vào đó, cháy hết mình với đam mê, liên tục phát triển bản thân và tạo nên các giá trị mới là điều mà chúng tôi luôn hướng tới.Một mình – bạn chỉ có thể tạo nên khác biệt nhỏ, nhưng đi cùng nhau – chúng ta cùng tạo nên những thay đổi lớn.